ingopingo

Alla inlägg under maj 2014

Av INGO - 10 maj 2014 13:58

N fyller år den 14:e maj men vi firar vår prinsessa idag!!!
Hurra för dig idag
Vi älskar dig!!!!!!!

[Bild]

Av INGO - 9 maj 2014 13:08

Jag och L har ensam tid:) myyyysigt!!!

Av INGO - 8 maj 2014 22:14

Malta var ok
Israel var ok
Norge e sämst
Georgien trumspelande fallskärmshoppare???sämst!!!! Genom tiderna falskt....
Polen....man skäms att vara kvinna
Österrike...go go man i kvinnokläder GRYM!!!grym grym grym!!!!!!!
Lithauen mäh gå och lägg er...NU!
Finland pojkband....rock
Irland snygg tjej dålig låt
Vitryssland stiligt men nej...lite bra mot slutet:)
Makedonien är hon 20 eller 50? Helt ok technolåt.
Schweiz nej
Grekland sommarplåga! Bra låt!!
Slovenien ok gillar inte blåa balklänningar på scen...
Rumänien jäääääklar va bra röster grym låt!!

Vilka var bäst: Grekland, Österrike, Rumänien




Av INGO - 8 maj 2014 11:35

N mådde inte så bra igår efter 1 års-sprutan. Men efter en Ipren och lite jordgubbar blev hon glad.
Jag jobbade extra igår också det var super skoj. Jag är lyckligt lottad om man säger så:)
Snart heltid....

L mår bättre,äter antibiotika nu för att hans trumhinna har gått hål.
Jag kom hem seeeent från jobbet igår så jag är lite trött. Barnen sover ju inte längre för att jag inte har gått och lagt mig....01.00 lite stressad försökte sova....02.00 somnade jag typ. 05.30 ropar L Mamma!!!! Leka!!!
Inte mysa ...utan leka!!!!! Gaaa....

Av INGO - 7 maj 2014 06:49

L behöver medecin var åttonde timme nu i tio dagar. Så jag ställde klockan på 3.30...zzzzzzz
Gick upp...smöööög
Blev så in i helvete rädd!!!!! ...av en klädhög som låg på golvet där i mörkret. Jobbigt när man är zoombie trött och bli skrämd...

Sen klev jag på en lego bit innan jag skulle ge honom medecin...

Nu har jag vaknat...haltande trött ska fånga dagen som en baseball handske fångat en viktig boll....
Sen ska jag bli munk....

Å herregud vad pratar jag om?
Oj! Jag pratar i sömnen bäst att vakna:)

Ha det bra idag
Hoppas solen kommer fram idag.
Jag ska jobba idag och gå till BVC med N.

Av INGO - 6 maj 2014 19:48

Vi sitter bänkade! Heja Sanna!!!!

Vi fick följande svar hos läkaren angående L
- oj vilka enorma halsmandlar han måste remitteras till öron näsa hals
Hans öron har gjort väldigt ont och han fick antibiotika för att det hade gått sönder håll i trumhinnan? Ja det som är rätt vanligt och som gör ont. Han har haft skyhög feber i två dagar inte så konstigt :( stackars
L sover redan han la sig 18, lilla gubben:(

Av INGO - 6 maj 2014 09:40

Av INGO - 6 maj 2014 09:19

Lite kyligt alltså men fåglarna kvittrar:)
Om ett par dagar är det dags att fira vår lilla prinsessa. Som blir 1 år!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards