ingopingo

Alla inlägg under maj 2014

Av INGO - 29 maj 2014 15:36

Vi har haft besök av farmor, Jossan och Felicia. Jätte mysigt och kul.
Nu beger vi oss av hem till Carro för en grillning!!
Gott!!!! Gäller att passa på när solen lyser!!

Av INGO - 28 maj 2014 23:27

Ser framemot ledig dag i morgon!!!!
Ska krama barnen varje sekund!
Varför går jag inte och lägger mig????

Av INGO - 28 maj 2014 15:07

Herreguuuud vad jag uppskattar din hjääääälp Crister!!!!
Tusen miljoooooner tack!!!!!

Av INGO - 28 maj 2014 14:35

I morse när jag skulle till jobbet blev det stopp! Förevigt stopp i tågtrafiken!!!!
Fick ta bilen!!!!
Nu påväg hem börjar bilen "krångla" en lampa som typ är motorn...började lysa...så nu är jag på verkstaden hos Crister. Hoppas han kan göra billiga underverk!!!!!!!

Av INGO - 28 maj 2014 07:13

Av INGO - 28 maj 2014 06:49

God morgon kära vänner!


Dag tre på jobbet och det känns riktigt kul! Jag har kommit ini ett helt fantastiskt gäng. Det "dåliga är att jag är som en mamma för dom om man skulle se på ålder"

Men det är kul ändå! =)


Dom första dagarna var jag på intro då jag träffade alla möjliga människor från hela företaget så det var kul att träffa annat folk med annan inriktning.

Men idag blir det min avdelning för hela slanten. Kommer att jobba dag och inget annat. Det kanske kan öppna sig för några strö kvällar vem vet =) Det är mycket att göra under sommaren i allafall =)


Barnen och A sover fortfarande. Själv går man upp 05:00 för att göra mig iordning och städa. Jag städar alltid innan jag går hemifrån. kan inte gå annars, sjukt jobbig tvångshandling! A blir glad iallafall.


Annars vad händer? I morgon fick jag vara ledig, så det tackar vi och tar emot. Har ändå 12 mil fram och tillbaka till jobbet. DET NI, ni som kan cykla till er arbetsplats. Då kanske ni förstår lite när jag skriver ångest lite längre fram i bloggen =)


Önskar er en fin dag

jag har träningsvärk i båda rumpdelarna för jag gick från tåget till jobbet i spring/gång (tänkte jag skulle testa hur långt kroppen skulle hålla) Det höll för stunden, det enda jag kände var svetten rinnandes under armarna MEN dagen efter....värktabletter och fortfarande har jag lite svårt att gå =) Så är det när man vill vill vill men kroppen vill inte =)


Nu ska jag sluta babbla

Hej hopp!

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards