ingopingo

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av INGO - 10 oktober 2010 18:37

   

Vi gick på vår kärlekspromenad med vårt kärlekbarn Ingo                                       

Av INGO - 10 oktober 2010 14:51

Idag blev det en sväng till skogen...en plats där jag inte är uppväxt. Mamma och j skulle gå och plocka lite svamp och undrade ifall jag och Ingo var sugna att hänga på. Så jag stod i hallen och försökte ta på mig rätt...det blev ett par tyggympaskor...vilket var helt fel och sen skulle jag ta något med mig att plocka i...det blev en H&M påse...ja lite sådär halvrätt kanske.

Men jag fick med mig nästan en hel påse med trattkantareller. SÅ nu är det dags att rensa och äta och frysa in en del. A blev överlycklig nu när han kom hem från jobbet. Han älskar svamp!

Kände mig lite duktig faktiskt fast det inte är riktigt min grej att vandra bland älgbajs och mossa.

Appropå älgbajs...älgjakten börjat i morgon så gå inte ut och plocka svamp nu. Det sa J till mig och jag förmedlar det vidare nu till dom som inte har koll =)

Trevlig dag

nu blir det svamp och smör och macka....mmmmmmmmmmmmmmm

Au revoir

   

Av INGO - 10 oktober 2010 08:31

Söndag morgon

Ingo och jag har varit ute och promenerat

Nu ligger han och sover som vanligt medans jag surfar runt på internet

Idag blir det rensning av kontoret, det ser inte okej ut där inne. Bland handdukarna upptäckte jag en blomkruka och bland pärmarna stod det tapetlim...Japp jag tror också att det e dags.


Jag skulle vilja åka till IKEA idag...någon som också vill det? =)


Igår var Ingo heeelt slut, han hade varit på golfbanan hela dagen. Han sov och sov och sov. Sen sov han hela natten.


Sitter och filosoferar idag

Livet e bra konstigt ibland

Ha en bra dag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards