ingopingo

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av INGO - 18 oktober 2010 08:04

  Blev väckt av A i morse som var på jobbet och hade sin första rast vid 07:00

Jag kommer inte ihåg vad vi pratade om, var så himla trött.   Men nu har jag och Ingo varit ute på promenad och Ingo är nyduschad...det var på tiden om jag säger så.

Igår köpte vi tapeter till kontoret, som är det sista rummet att fixa till. Det blev en färgglad och mörk tapet. Ska väl börja fixa till rummet i veckan. Måste måla först.

Kommer bli super snyggt!

Vi har bytt ut garderobs handtagen i hallen också, till guldknoppar, blev jätte stor skillnad.


I dag jobbar jag men i morgon e jag ledig igen eftersom jag jobbar helgen. Syrran åkte till HongKong i natt, hon borde ha kommit fram nu. En vecka ska hon vara borta.

När hon kommer hem ska vi hjälpa henne att flytta alla grejer in i nya lyan. Hon fyller år då också. 29 år...lill-syrran som alltid ska vara 5 år är 29 år....ja vad säger man om tiden?!

Igår använde vi oss av våra handplockade trattkantareller i en sås. Heeerrreeggguuud vad gott det blev.mmmmmmmmm


Nu ska jag spackla väggen lite så det hinner torka ordentligt till veckans renovering.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards