ingopingo

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av INGO - 19 oktober 2010 07:49

Det blev inte en myskväll igår utan det blev en kväll hos veterinären.

Ingo mådde dåligt och jag ringde veterinären direkt. Han hade fått analsäck inflamation...det gör jäääävligt ont på en hund. Han försökte tömma dom två säckarna utan bedövning först...vet ej varför...men Ingo blev jätte arg och skrek till som jag aldrig hört honom göra förut. Tror att han är väldigt öm efter det ingreppet =(

Han fick lugnande och somnade till en stund. Jag har inte sovit en blund i natt...inte Ingo heller. Han har legat och skakat och haft ont antar jag. Nu ligger han bredvid mig efter en kort promenad ute i regnet. Han låter lite hela tiden...som att han har ont och ligger verkligen och försöker slappna av...jag blir så himla låg av det här.

Han fick samma sak för ett år sen ungefär.

Ja tur att jag är ledig idag, hade lite planer inplanerade men nu måste jag vara med ingo hela tiden. Ska tillbaka till veterinären vid 10:30, han ska kolla till Ingo en sväng.

Annars är det bra, A är på jobbet.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards