ingopingo

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av INGO - 23 oktober 2010 18:49

        Äntligen helg...en dag iallafall

E och A leker medans jag och F slappar i soffan.

Det blev thaimat till middag

och jag e väääldigt mätt.

Tack Jocke för att du var hundvakt idag, suuuper schysst!

Jag e trött

Au revoir



Av INGO - 23 oktober 2010 07:27

Idag åker mamma och J iväg till Spanien, jag sitter och väntar på att Floyd ska komma hit. A brorsa ska komma och vara hundvakt eftersom jag och A jobbar till klockan 15:00 idag. Nu kom han!!! Ingo ser missnöjd ut över det =)

   

Stora syrran kommer till oss i kväll också med lilla E min syster son =)

I natt sov jag faktiskt rätt så bra.Bullade upp kuddar runt omkring mig och hade kläder på mig =) SÅ jag sov lite bättre då faktiskt. Ska jag behöva ha käder på mig för att jag ska kunna sova?...Jag testade det i natt för att se om det blev bättre =)


I morgon kommer lilla syster hem från Hong Kong =)

Igår åt jag en massa choklad så jag kunde inte resa mig upp från soffan, min mage gjorde uppror. Vi kollade på Idol och Låkte ut, det var helt rätt tycker jag.

Hmm...jag har ingenting att skriva idag...=)Ska hem till erika i eftermiddag, ska sminka henne för hon ska iväg på fest.

Lägger upp bilder på E senare ikväll

Au revoir





Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards