ingopingo

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av INGO - 22 oktober 2010 07:58

Hello!

Fredag är det, men inte helg för det. Själv så jobbar man i morgon också.

Glömde nämna igår att vi fick ett vykort på brevlådan, hur ofta får man det? Aldrig, det e ju sååå kul att få. Det var A moster och hennes familj som skickat "grattis till er förlovning". Super snällt! Tack så mycket   Vi blev påminda om att vi faktiskt e förlovade. Jiippiii!

Idag är det dags för Idol och Alice har tydligen hoppat av...skönt, för hon var inte alls min favorit. Nu får Minna chansen, hon kanske vinner hela tävlingen?!...neee Jag tror Geir vinner.

I morgonbitti åker Mamma och J till Spanien 1 vecka. Skulle kanske inte vara så dumt med lite värme nu när det e så himla kallt hemma. Fast...nej jag föredrar kylan =)

Ingo ligger och sover brevid mig, gulliplutt!

Hoppas dagen går fort idag, känner mig så himla trött nu för tiden. Gäspar hela dagarna på jobbet. Vet inte varför...jo jag sover inte på nätterna, det e problemet.

Ha en bra dag nu

Au revoir

Njut av helgen ni som har helg.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards