ingopingo

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av INGO - 25 oktober 2010 21:46

Idag hände en grej...

Som ni vet så har ju Ingo opererat sig och nu ska han äta antibiotika

Det e inte lätt att ge han det utan att han ska märka. Han känner lukten och vägrar äta godiset.

Jag får honom att ta godiset med extra antibiotika..och vips så tar FLOYD godiset ifrån iNgo...HALLÅ FLOYD DU SKA INTE ÄTA ANTIBIOTIKA?!?!?!?!?!?

Så var det iallafall...Floyd har fått antibiotika fast han e helt frisk =)

Annars har vi varit och handlat lite och sen satt upp gardiner i gästrummet och ett nytt överkast=) Mycket fint, en massa lila i rummet!

Funderar på att ligga på soffan i natt för att få lite sömn eftersom båda hundarna ska ligga på min sida och sova...Har inte mage att säga åt dom=)

I morgon ska Jossan (A syrra) vara hundvakt, så himla snällt!!!!

Nu ska vi gå ut på vår sista kvällspromenad

Au revoir

 

Av INGO - 25 oktober 2010 08:38

Inatt funkade inte min "Ha på mig kläder sömn"

Hundarna höll på att gröta i sängen så att jag höll på att bli tokig. Sen känns det som att jag håller på att bli sjuk. Låg i sängen hela dagen i går.

Ska jobba heldag idag eftersom det är mycket sjukt på jobbet. Ska snart springa iväg.

A e ledig så han ligger och sover.


Måste ringa min frisör idag, har en såååån utväxt. Mitt hår växer alldeles för fort för att färga håret lite ljusare när man e mörk. Måste färga hela tiden.

Idag kommer syrran hem från HongKong ska bli skoj att höra vad som hänt där borta.

Stora syster kommer tillbaka till oss i morgon med E ska bli mysigt.


Idag e det löning också för dom som inte har pengar kvar, jippi!

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards