ingopingo

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av INGO - 4 februari 2010 15:36

Ja, det är JAG och Ingo som har bakat. Han åt degen och jag stog för konstverket.

Jag var på affären idag och var sjukt sugen på blåbärspaj, hade lovat sambon att jag skulle baka. Kommer hem bakar, kämpar...pustar...knodar.Ska lägga i BLÅBÄREN...Och ut kommer det GIGANTISKA BLÅBÄR...NEJ det var BJÖRNBÄR!! Hur blind får man vara när man handlar eller?? Less jag bliiiir. Hade till och med linser på mig ju...FASIKEN!


Ja så Sambon kom precis hem och jag försökte gömma pajen under en handduk. Han kollar..han äter och han gillar den. Vilken tur!

Köpte lite tulpaner till mig själv idag, inte för att jag förtjänar dom...latmask. Men vad fint det är på köksbordet nu.  

Av INGO - 4 februari 2010 14:01


     

  



Har bestämt mig för att dela med mig av Ingo & mitt liv. Fast vi inte gör något speciellt på dagarna skrattar jag mycket och han gör mitt liv till det bästa.


Min första blogg....VÄLKOMMEN hoppas att ni vill följa oss genom 2010


På nätterna är han i och för sig ingen trevlig hund. Han väcker mig ungefär 20 gånger  Puttar på min axel för då vill han under täcket och lägga sig vid fötterna. Sen är han där i fem minuter sen hoppar han ner...och sen upp och så gör han om den ritualen 20 gånger...


Sömn? Jag kan lika gärna skaffa en bäbis som väcker mig tusen gånger, inga problem är van nu.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards