ingopingo

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av INGO - 18 februari 2010 21:29

Ingo är inte så förtjust i att vi sitter framför tv:n och kollar på OS som rullar dag och natt.Han älskar pussar och det var länge sen nu...

Allt började med att min sambo tog Nisse ifrån Ingo och där var pusskalaset och jakten i full galopp.

Rädda Nisse död eller levandeeeeeee!!!!!

 

PUSS PUSS PUSS PUSS snälla A får jag Nisse....leken spårar ut därav ÅRETSBILD!

Se nedan....Ingen Ingo mellan kuddarna....

INGOOOOOOOOOOOOOOOOO jagar sitt puss offer!!!  

Av INGO - 18 februari 2010 09:00

Morgonpromenaden avklarad. Ingo väckte mig 8:30 och var väääldigt pinknödig. Varje gång vi ska ut står han och piper vid dörren och när jag öppnar springer han enda ner till porten. Inte så kul om det skulle komma någon granne och mötas av en pinknödig hund och han springer ut...Mitt på gatan..inte så bra. Men hitills har han stått där nere och väntat. Och på varje våning gör han en liten snurr av lycka för att han snart få pinka på alla stenar och snöbollar som ligger där ute. Vi ska inte tala om parkbänkarna där han går under och lägger en rackabajsare....

Så fort morgonpromenaden är över kommer vi in och jag sätter mig vid datorn och han blir sömnig. Kolla in stackarn


 



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards