ingopingo

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av INGO - 11 februari 2010 15:35

 

Vi har varit ute på en promenad till...jag vet, vi har alldeles för mycket fritid. Men underbart för Ingo. Jag kan ha en del stavfel pågrund av att mina fingrar är som stelopererade, kan inte böja dom för att jag är så kall. Idag bakade vi scones för första gången, Ingo älskade det, åt nästan en hel macka på bordet. Har infört en ny tradition i hemmet att varje söndag blir det scones och te till frukost. Mysigt!

Underbar dag i dag med sol och promenad!

Min sambo A & Ingo    

Av INGO - 11 februari 2010 10:40

 

VEM SKA BORT?

Av INGO - 11 februari 2010 10:25

God morgon mamma...eftersom det bara är du som läser min blogg. =)

Tack för ditt stöd, hoppas snart att syrrorna börjar bry sig också...haha

Just nu sover Ingo på köksbordet. Hans tröttaste timmar är efter morgonpromenaden. Jag vet varför...HAN SOVER INTE PÅ NÄTTERNA...inte jag heller. Idag blir det nog ingen snöhoppning. Sambon har fått ont i halsen och alla våra skor är blöta... Här ser ni Floyd...hans öron ser ut som page =)

Ingo saknar sin halvbror Floyd tror jag, dom har inte träffats på en vecka...Hallå när ska dom leka??


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards