ingopingo

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av INGO - 10 februari 2010 17:28

     

Av INGO - 10 februari 2010 13:41

Just nu sover Ingo på köksbordet. Han vaknar inte ens av att jag bläddrar i tidningen. Vi var ute på en långpromenad precis och han lekte i snön som aldrig förr. Han älskar snön. Min sambo också, han slängde sig handlös ner i snön när Ingo jagade honom, så Ingo stannade och undrade vad fan han höll på med när han låg där med bara mjukisbyxor i snön i parken....

(Jag tror inte att folk blir glada av att se en hund på köksbordet...)

Idag måste jag gå över till mamma och klippa klona på Ingo, han går som om han har högklackat på sig...


Inatt var han lugn faktiskt med sina tvångsrutiner... för en gång skull. Han väckte mig bara sju gånger istället för 20. Har inte mage att säga till honom heller... Om ett par dagar börjar OS, spännande!  


Ingo har en fobi...

Han tycker inte om när det går hundar bakom honom..då trippar han på tårna. Vänder sig bakåt och vet inte riktigt vad han har hunden...Men han blir bättre. Sen gillar han inte husknutar, han vet aldrig vad som döljer sig bakom...

Eller är det matte som är rädd?? 

   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards