ingopingo

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av INGO - 26 februari 2010 22:26

Dagen är snart slut...sitter och väntar på att mamma och Janne ska komma hem från Gävle. Floyd och Ingo har somnat i fönstret där dom båda satt och titta ut...men dom slumra av trötthet.

Kvällen har varit...frossig, kan man säga så? Först åt vi tacos...sen blåbär/hallon paj och sen ostbågar och sen bilar....herregud, jag måste se över mina vanor...och min kropp. hur som helst den här bloggen ska ju egentligen handla om Ingo =) så låt den...

Det har varit tufft idag för Floyd tog ett karamellpapper som Ingo inte fick leka med, så dom dansade runt bordet och retade varandra.

Riktig syskonkärlek!

Inte för att jag och mina systrar brukar dansa runt bordet med ett karamellpapper i munnen...vi brukar dela på godiset. (Kris brukar nog få hela skålen)

Mamma ringde precis så dom var snart hemma...dags för ingo att sova.

Ses i morgon och då är det glitterklänning på för Ingo! MELODIFESTIVAAAAAL!!!

MEN FÖRST SOVA!

  

Av INGO - 26 februari 2010 07:56

Hallå hej! Idag vill jag visa er andra hundar hur man vägrar gå ut i käder. Jag är hund ingen människa....

Idag ska vi vara hundvakt åt brorsan Floyd, för hans matte och husse ska till Gävle och slira. Jag väntar på dig brorsan, vi kommer senare och hämtar upp dig, ring mig på hundmobilen 8888-9999 Voff! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards