ingopingo

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av INGO - 16 februari 2010 20:28

Då har vi kommit hem från Gävle..staden där Ingo bodde sitt första år. Han kände inte igen sig tack och lov. Vi kom hem till A mormor och han  sprang runt i lägenheten precis som om han letade efter något....och sen blev han genast rastlös...MEN han fick en vindruva som förgyllde hans vardag i kvarteret Ander.

Han dansade runt den, precis som en indian gör runt sin läger eld....

Han lekte med den...

Han fnös åt den...

Han gömde den bakom A syrras rumpa i soffan och VIPS SÅ SATTE HON SIG PÅ DEN...Ingoooooooo?????....Ingo tittade upp på henne och gav minen;

- Vart tog min druva vägen?


Han fick genast en ny och dansen var i full gång.


(Glömde kameran hemma så bilder på druvdansen kan jag inte visa er...) Däremot är godisdansen väldigt uppskattad....

 

Av INGO - 16 februari 2010 08:26

Idag ska vi åka till norr. Har inte varit där sen jag flyttade från den hålan, oktober 2008. Tänk att jag bodde där i ett år?! Jag hade inte alla hästar hemma då kan jag tala om....

A syrra och bror ska också med så det blir en liten roadtrip med musik och Ingo i bilen. Trevligt!

I går var jag lat för första gången, gick ut med Ingo 19:30...det blev hundstackarnas sista promenad...Han väckte mig i morse 8:10...Aldrig varit med om en sån hård och hetsig puss i ansiktet...Jag lovar han sket direkt vi kom ut. Ska aldrig mer göra så mot honom. Förlåt Ingo....

Nya tag i dag, ska strax börja städa, men jag vill inte väcka min sambo som ligger och sover.

Fick tulpaner av mamma för fyra dagar sen, dom står upp och ser fina ut fortfarande.


Ringde mitt dagliga samtal till lill-syrran också, brukar tajma in när hon står i badrummet och kladdar på mascaran så här på morgonen. Ska föressten ringa storasyrran också för hon befinner sig i norr idag hon med...Skoj! Bilder från resan kommer i morgon eller i kväll. Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards