ingopingo

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av INGO - 9 juli 2010 21:23

Ja då var det äntligen heeeelg!

Vi ska träna i morgonbitti och sen dra ut till A mammas hus och bada i poooolen.

Ingo simmar också...får lenpåls av klor i vattnet...vad säger jag klor?..Inte klorin?

Neeeej klooooooooooor


Har precis varit ute med Ingo, vidrigt när man ser att han först har en tops i munnen som han har hittat i gräset...eller en fågelfjäder som ser lite svettig ut...blä! Vad är värst?


Syrran kommer i morgon, jippi!


Ciao

Av INGO - 9 juli 2010 06:43

God morgon!

Blev väckt av Ingo 05:00 i dag...kan bero på att jag var lite trötter igår och gick ut med honom 20:00...lite taskigt av mig, men jag orkade verkligen inte. Så jag fick mitt straff!

Jobbar kväll idag men går upp 05:00...någon annan som också gör så?

Försöker få upp A, klockan är snart 07.00 Vi ska till gymmet. NEJ MEN!!

 

Nu kommer han. Jag sitter med kläderna på och är redo för en halvmil på löpbandet. Sen blir det mage och rygg idag.

Fredag! Och sen helgledigt! Ska bli bra väder i helgen som tur är. Jag är en blekfis!! Hoppas alla andra lediga pepparkakor har fått mera solblåsor och måste sitta i skuggan!=)

Om mina planer blir som jag har tänkt mig så kommer syrran i helgen och vi ska till A mamma och bada lite i poolen och sen grilla. Ska bli super mysigt.


Sen fyller E år på tisdag...men det är ju på tisdag så varför tar jag upp det nu?

hur som helst så kommer jag och A dit med lilla Ingo såklart!


Trevlig dag

Ciao


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards