ingopingo

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av INGO - 18 juli 2010 18:02

 

Så har vi landat i P efter en resa som gick väldigt smidigt. Dag ett är snart över. Vi sitter på F och G hotell och kikar internet. Passar därför på att skriva några rader snabbt som attan. Vi har kommit till paradiset och alla är super glada och nöjda med stället och hotellen vi hamnade på. Vi bor inte på samma utan jag, A, mamma och K bor på ett och G, hans mamma, F och E bor på ett annat. Men vi möts upp om dagarna...har ju bara gott en dag=)


Jag saknar Ingo min lilla under bara bäbis hund, men får tänka på annat när han kommer upp i mina tankar, likaså pappa. Miss you! Om du ändå kunde vara här med oss varje dag... Tänkte på en sak som en vän sa till mig innan jag skulle till Thailand i januari. - Tänk på att du kan inte komma närmare din pappa då du flyger upp i himlen. Känn hans närhet. Och det inbillade jag mig iallafall,...att pappa befinner sig i himlen...eller som pappa sa till mig en gång när jag var lite yngre ” Det finns något där ute...Vem vet kanske dinosarier i gräset....” Jag kollar ner i gräset ibland för att hitta tecken efter pappa.... Idag har vi bara solat och ätit goda sallader. Grekisk mat är det godaste man kan äta, hand i hand med libanesiskt. Alla mår bra här nere i Grekland i allafall. Vi har fått ett skratt anfall när mamma härmade mormor då hon gick på en engelska kurs. Härligt med lite skratt också i all saknad som ibland...för det mesta tar över livet. P är en väldigt mysig liten stad med höga backar och fina sten stränder. Mjuka stenar så det är helt okej. Vattnet är OVERKLIGT fint. Till och med jag (som aldrig badar) badar! A har varit ute och snorklat lite då han ledsnar att ligga och pressa med oss tjejer=) Kramar hörs snart igen

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards