ingopingo

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av INGO - 11 juli 2010 17:10

Ingo tog ett dopp i poolen i helgen! 

 

Glömde tyvärr min kamera så det blir inte mer bilder just nu...tråkigt och dåligt av mig. (kortet är taget från en mobil)

VI har grillat och ätit gott hela helgen och solat såklart. Man måste ha lite grund inför Greklandresan på lördag. Kan inte riktigt se framemot resan pga två saker...flyga och att lämna Ingo =( Kommer sakna honom sååååå mycket. Han är ju mitt barn.

Mamma och syrran var med ut till A mammas hus under helgen, jätte kul att dom hängde med.

Ska träffa alla på tisdag igen för att E har 1 års kalas då.

Annars så har jag och Apackat och rensat för fullt inför flytten. Vi har lite att fixa om man säger så...

SItter och kollar på VM-finalen nu, det står 0-0 mellan Holland-Spanien.

A har tippat David Villa som skyttekung i VM...håller tummarna.

Nej nu måste jag kolla på matchen. Hörs i morgon istället.Fick en bild av syrran när jag och Ingo slappar efter middagen. Det blåa till höger om bilden är min syrras nagel...hon hade blått nagellack på sig igår =)

 

Min syrra skickade precis ett kort på mig och ett på A där hon har förvrängt bilderna på oss.....HAHAHAHAH se hur vi ser ut efter 1 år tillsammans...för mycket godis under helgen, ska ut och springa så kanske jag går ner mina hundra kilo igen...

PS: OBS STARKA BILDER! BILDERNA ÄR FEJK!!!! VARNING!!! HAHAHAHAHA

   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards