ingopingo

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av INGO - 10 juli 2010 10:10

Idag har jag inte behövt gå ut med Ingo. A har tagit morgonpasset idag...så jag har legat i soffan och ätit godis. Ska snart åka iväg och bada. Väntar på syrran som eee litttte försenad pga sen kväll i går antar jaaaaaag =)

A blev väckt av Ingo 05:00 i morse och gick snällt ut med luraren Ingo. Förstår inte varför han ska ut så tidigt.

Mamma och j är och spelar golf och kommer kanske ut till oss efteråt för att bada lite och kanske grilla. Sen sover vi nog över där...så jag kanske inte hinner blogga i morgon. Sen kan jag inte blogga när jag åker till Grekland heller...trååååkigt.

Men ni får gå in och läsa så fort jag kommer hem igen den 25 juli =)

Men några dagar kvar tills dess.

I går fick jag reda på att vi skulle få köpa gardinerna som redan hänger i lägenheten, så skönt att slippa hålla på med gardiner och stänger. Super!

Sen köper vi köksbordet och stolar samt en lampa i köket. PLUS två hyllor också.=)

Nu ska jag göra lite frukost till mina älsklingar som jag hör i trappen....INGOOOOO och A


ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards