ingopingo

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av INGO - 17 juli 2010 12:27

Nu har jag packat och har precis värmt en pasta som jag ska slänga i mig. Har inge mat på planet pågrund av att det är super äcklo tycker jag.

Har handlat en massa godis och bröd som vi kan ha på hotellrummet    

Ville bara säga hej svejs innan jag åker



Av INGO - 17 juli 2010 08:12

Så var det lördag morgon. Mina ögon mår sådär! Har en fläkt i rummet

för att få lite luft! Men herregud vad den gör mig utmattad också

   

Ingo och A sover fortfarande, tänkte passa på att skriva innan vi drar.

Ska hinna gå på ett 80-års kalas innan...lite stressigt. Packa klart har jag inte heller gjort. Kommer nog slå rekord i att ha med mig lite. Brukar alltid fylla väskan. Men jag har varken ett barn eller någon hund med mig så det räcker väl med bikini och en klänning? Ja det får bli så!

Tack Fia för din hälsning, vi ska ha det bra i Grekland. Ska försöka skriva på bloggen där nere också, men det kan bli lite svårare. Hoppas att ni finns kvar tills jag kommer hem igen.

Jag tror Ingo känner av att det är något på gång, för han går efter mig hela tiden, tittar på oss...fast det gör han jämt ändå=)...jaja jag kommer att få det svårt att lämna honom, min lilla bäbis! Gud vad jag kommer att längta.

Vad han ser oskyldig ut där! Inte många veckor gammal.

Men gud man kan verkligen tro att det är ett barn jag pratar om...

INGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KOMMER ATT SAKNA DIG!

Ska duka upp lite frukost åt grabbarna nu.

Om vi inte ses så har det bäst. Kommer tillbaka den 24 juli med en massa bilder och roliga händelser att berätta. Ska försöka sno F killes dator så jag får surfa lite också.


CIAO

Au revior

hej då


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards