ingopingo

Alla inlägg under november 2012

Av INGO - 24 november 2012 12:07

Sen somna L i bilen....han har inte ätit än....typiskt

Av INGO - 24 november 2012 11:38

Av INGO - 24 november 2012 11:13

Vi hade det jätte trevligt igår på restaurangen. Jag var den gravida och dom var två mammor som fick sitta och njuta av sina glas vin. Kom hem runt 23? Tog väl ett nytt rekord i att vara uppe länge =)

Ser framemot nästa gång vi bestämmer oss för att umgås.


Idag regnar det...

Vi ska bege oss till IKEA tror jag eller något köpcentrum. L måste få lite miljöombyte....tjurigare unge får man leta efter. Men jag har sätt att han har tänder på gång nu, så det är inte så konstigt! Gav han en alvedon och nu har han slutat tjura =)


A är på vift...Han har tydligen köpt en present åt mig på blocket så han skulle springa och hämta den nu...undrar vad det är?

Han fick väl press igår när jag köpte en present till honom igår =)


Jag som är ett Dallas-fan blev ju lite ledsen när JR gått bort i natt. Det var tråkigt, även fast jag hatade hans karaktär i serien.


Hm A har varit borta för länge nu, tänk om han träffade upp något psyko???.....Nej nu kommer han...måste titta vad han köpt.

Hold on!



Av INGO - 23 november 2012 18:34

Vandrar runt...ska möta upp carro.är såååååå hungrig,sjuuuuuukt hungrig vet inte om jag klarar mig enda fram...

Av INGO - 23 november 2012 16:06

Ska en sväng till jobbet nu innan jag ska ut och äta middag.

Hinner inte skriva mer, har haft fullt upp idag.

L har städat idag (som vanligt) (varför skriver jag?har ju bråttom...)

Jag har handlat lite kläder till min lilla skrutt och givit A en present. En bra mor har jag varit alltså=)

Mamma kom förbi idag och gav L en julkalender, spännande och se hur L kan hålla sig att bara öppna 1 lucka varje dag. Han kommer ju bli tokig. Tur att det inte är en chokladkalender......=)

 

Ikväll får killarna vara själva utan mig, tror att dom gillar det båda två.

För mig blir det Libanesisk mat, mmmmmmmmmm min favvo!

Av INGO - 22 november 2012 16:31

Idag har L varit super gosig. Suttit och läst tidningen helt allvarligt, städat, spelat boll och ätit som en häst =)

Men sen har han även fått sitt livs största utbrott, utomhus....på gränsen hysterisk så att folk undrade om jag slog honom när ingen såg. Hoppas att folk förstår att barn får utbrott fast dom har sin favoritbil i handen....=)

Tur att man älskar dom så mycket =)

     

A har kommit hem och vi har precis ätit middag. L sitter i soffan helt mätt och kollar på American funniest vilket är en av hans favvoprogram.

I morgon jobbar inte jag men jag ska in på jobbet en stund ändå för en intervju som jag har bokat in. Han kunde bara i morgon. Sen fick jag äntligen tag på en barnmorska idag...inte min dock...

Hon sa att jag skulle kontakta Gyn så får dom kolla varför jag har så ont.

Ni som har följt min första graviditet vet vilken historia jag har på Gyn. Så det går bort. Jag kommer inte kontakta Gyn och jag kommer inte kontakta någon annan heller. Händer det något hemskt...ja då får det göra det hellre än att jag sätter min fot på den avdelningen. Dom förstörde fan nästan mitt liv.


Så jag får gå med smärta....är ju van vid det så....


I morgon ska jag ut med tjejerna och käka middag....får hoppas att smärtan i magen inte är så hemsk, vill inte gå hem före dom pågrund det.


Au revoir

Av INGO - 22 november 2012 12:08

Av INGO - 21 november 2012 11:11

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards