ingopingo

Alla inlägg under november 2012

Av INGO - 8 november 2012 12:36

Av INGO - 7 november 2012 08:23

L har fått egna städprylar

Gissa om han blev glad =)=)

   

Av INGO - 6 november 2012 08:27

Vi sätter oss på pottan ibland

Men oftast kommer kisset utanför...typ på mattan...bakom gardinen....köksgolvet...ja you name it!

Men hur lätt ska det vara? Klart det inte är lätt. Han fattar ju vad man menar tror jag men att hinna säga potta och tänka att JA jag ska sätta mig där! Är inte normalt för en 1 ½ åring =) Men man kan ju alltid börja i tid =)

   

Sen fick L se sina första snöslingor, han satt länge och titta. Han kanske mest undrade vad f-n jag menade när jag sa "titta snön!"

        


idag ska jag och fia träffas. vi sågs på middagen men kände inte att vi hann prata om allt. Så jag åker över till henne i eftermiddag. Ska bli kul!

Alltid lite läskigt när första snön kommer när man ska köra bil tycker jag...fast det här räknas kanske som småflingor bara...=)


Nej nu måste jag ha koll på Ingo och L. l gillar att slåss mot honom....vad sur man blir alltså....


Au revoir



Av INGO - 5 november 2012 15:18

Nu har vi varit på ultraljud och alla prover såg bra ut.Känslosamt möte med den lilla krabaten i magen.Jag tyckte det var mer känsloladdat den här gången.Tror att det är för att man fattar på riktigt vad som väntar.Känslorna man känner för L kände man typ för fostret.:-) jag grät en skvätt..sen kom skrattet då han vinkade till oss.Vilken upplevelse,tänk vad lyckligt lottad man är.Tack
Både jag och A fick en känsla av att det var en liten kille till.Men men det får vi reda på den 18dec. Spännande!
Håll i dig lilla plutt så vi får se dig den 14 maj.

Nadia och Nazima hade hand om L och det gick super!

Man fick ny energi nu när man såg att det lever en liten människa i mig:-)
Shiiit!

A är inne och handlar

Au revoir

Av INGO - 5 november 2012 08:39

Av INGO - 5 november 2012 08:37

Han vill alltid mysa,det är så mysigt!
Idag är det dags för Ultraljud,mycket spänd över hur det går eftersom jag haft så ont i magen.Hoppas allt e bra med bebben.

Av INGO - 4 november 2012 15:53

Huuuuuungrig!!!!

Av INGO - 4 november 2012 14:54

Vi är hos A syrra,dom renoverar för fullt i nya huset.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards