ingopingo

Alla inlägg under november 2012

Av INGO - 3 november 2012 08:36

          

Bra natt

Utvilad

Skönt


Ska gå över till mamma och Janne om en stund. Käka lite lunch där tänkte vi.


Av INGO - 2 november 2012 21:15

Stora familjen var på besök. Vi åt Couscous och hade det super trevligt.

Synd bara att värdinnan alltid måste vara tok uppstressad....(jag)

Men vi hade det jätte trevligt!

Ses igen nästa helg. Nu måste jag sova, shiiiiiiit va trött!

Laddar för tjejmiddag i morgon. L sover...skönt tillslut.

 

Tänk att kusinerna är samlade =)

           

Av INGO - 2 november 2012 12:40

Av INGO - 2 november 2012 08:46

 

I morse ville L ha handväska....men visst min son självklart ska du få det! 


Idag kommer faktiskt syrran hit med sin familj.

Jag har lagat couscous. Stod hela dagen igår vid spisen...inget att rekommendera när man är gravid och ogillar os och lukter....herregud! Men jag tror att det blev bra =)=)=) Spännande att äta det i kväll. Tror inte att syrran har ätit det sen vår pappa gick bort. (saknar dig)

Jag är smått nervös, för det är verkligen en speciell rätt för oss.


Annnars verkar det vara väldigt blött ute?! Usch, men vi ska gå ut snart.

I morgon ska jag faktiskt på tjejmiddag, tro det eller ej. Carro har fyllt år och hon ska bjuda på  middag. SÅ himla kul ska det bli!!!

Jag ska snygga till mig...det blir skoj!


Au revoir

Av INGO - 1 november 2012 14:27

   

 

GRATTIS KRIS PÅ DIN FÖDELSEDAG

HOPPAS DU FÅR EN FIN DAG!

 

Älskar dig!

KRAM
  

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA!!!!!!!!!!!!!!!!!

HURRA HURRA HURRA!!!!


 

Av INGO - 1 november 2012 09:23

Jippi då har man bytt däck,vad härligt

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards