ingopingo

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av INGO - 3 augusti 2012 23:37

Åhh jag har haft en underbar kväll

Tack Syrran och Jossan!!!!

Det började med att vi kom dit i tid, tyckte vi...men gud så fel man kan ha. Kön var flera hundrameter lång. Alltså jag skojar inte om jag säger typ som kinesiska muren fast den här kön slingra sig till en annan stadsdel i vår stad. Den var sååå lång. EN ingång hade dom...hel konstigt. När vi väl kom fram så ryckte dom tag i väskorna och kassarna vi hade med oss. Tog syrrans paraply och kaaaastade det bakom sig och samtidigt skreeeeeek hon

Kontrollanten: MAN FÅR INTE HA HÅRDA FÖREMÅL MED IN, INGA FLASKOR OCH INGA PARAPLYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var som en flygplatskontroll fast värre. På flyplatsen får man ändå tänka efter, om man vill åka till Mallorca eller stanna. Här var det ba HIT MED FÖREMÅÅÅÅÅLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vadå inga Paraplyer???????När började dom med det i vårat regniga land?


Kontrollanten: NI FÅR HÄÄÄMTA DOM SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur ska man hitta sitt paraply då???


Galet, det kändes som att dom ryckte väskan av än och snodde paraplyet! Galet stressiga var dom! Aldrig varit med om det innan. MEN vi hade det så himla trevligt. Många skratt!

                           

Av INGO - 3 augusti 2012 21:30

I love her!!!!

Av INGO - 3 augusti 2012 19:08

Vi ståååår i köööööö.vilket jävla skämt att ha en éntre.

Av INGO - 3 augusti 2012 17:50

Jag är påväg till kvällens musikevenemang.Ska möta upp syrran och Jossan.
Sjukt nervös,känns som att jag rymt hemifrån!Jag känner mig dessutom inte bekväm i min outfit...så jag frågade syrran om vi kunde ses lite närmare mig för att jag inte ville gå ensam med min stjärt....ja det är min stjärt som stör..Men det ville hon ju INTE!!!!!! Typiskt henne!
Så nu stryker jag husväggarna så ingen ska se mig:)
Saknar A och L redan.puss
Au revoir

Av INGO - 3 augusti 2012 16:10

från hans familj!Vilken överraskning.tack

Av INGO - 3 augusti 2012 15:38

Glömde:)

Av INGO - 3 augusti 2012 15:36

Allt detta för 700kr.bara mina skor har kostat det.

Av INGO - 3 augusti 2012 06:46

 

L sov rätt bra i natt faktiskt, skönt!


Idag verkar det inte bli jätte höjdarväder direkt, får se vad vi hittar på!

Syrran kommer i kväll i allafall, vi ska på konsert tillsammans med A syrra J, det ska bli jätte kul!!!!


L har börjat leka så bra med sig själv, så himla gulligt att se han i sina egna tankar =)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards