ingopingo

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av INGO - 5 augusti 2012 23:33

Gosungarna är på besök och L gillar dom väääldigt mycket.

A har busat med dom så det blir nog svårt för dom att varva ner inför natten. Dom sover över hos oss....dom sover redan

Ska bli kul att se dom igen i morgonbitti =)

L och fötter = sant


         

 

Busunge nummer 1 =)


Au revoir

Av INGO - 5 augusti 2012 18:16

Av INGO - 5 augusti 2012 15:46

           

Av INGO - 5 augusti 2012 15:37

Gjorde en spegel till L rum i morse!

Vad tycks?

Jag blev jätte nöjd!


Au revoir 

Av INGO - 5 augusti 2012 15:29

Vi har varit och baddat hela dagen.

Liiite kallt men det var skönt för L att vara ute och springa.

Men vad har L hittat????????

TA UUUUUUUT BOLLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!

   

Vi väntar på att Mamma och J ska komma, ska klippa hans hår innan Louise och familjen kommer. Sen blir det grillning och OS för hela slanten.

Au revoir

Av INGO - 5 augusti 2012 07:09

Idag får vi finbesök av Östersund, fd Dalarna =)

En härlig familj med två underbara barn. Det ska bli så kul att träffa dom.

Sen åker dom vidare till Greeeekland, vilken lyx!

Så förfesten är hemma hos oss ;)

Mamma och J kommer också över. Jätte skoj!


Annars idag så ska vi till någon park så L får springa av sig. han har precis sprungit runt runt runt i sängen.Nu springer han runt runt i lägenheten.

L sov bra i natt med!!!!!!! =) Fast det var jag som natta han, så det kanske bara har med att han har fått mer att äta och att vällingen är i större mängder. Åhhh hoppas det kommer förbli så här!

Känner mig glad!


Har även bokat en frisörtid. NU SKA JAG BLI MÖRKHÅRIG! Som jag är i grunden, så nu ska jag bli naturlig ;)

10 september =) =) Jag är nervös, för jag vet att det inte kommer bli så fint men jag måste, det här ljusa är så slitet nu.


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards