ingopingo

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av INGO - 7 augusti 2012 21:39

För er som har följt L från början vet ju att hans sömn kanske inte är den bästa i hela världen.

Jag har ju börjat ge han mer välling och lite mer mat eftersom jag aldrig sätt han mätt. Jag tycker nog att det har gjort liiiiiite susen. Vi får se, vågar inte ropa HEJ än!

Nu har han precis somnat i sin säng. vi får se hur natten blir. Hans mage har varit lite bombidooo idag...


Annars gick vi på en fin kvällspromenix, köpte lite thaimat. L åt som en dåre. Allt som kom i hans väg. han struntade till och med i att jag sa VILL DU HA JORDGUBBAR NU?

han hörde inte ens det. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! THAI MAAAAAAAAAAAAAAT!


I morgon är A ledig och det ska bli så skönt och mysigt att vara tillsammans hela familjen. vi ska sätta upp en spegel, klocka och en tavla i hans rum. Sen ska jag köpa lite mer shorts till honom. Lindex har ett par som är jätte sköna och tunna.


I övrigt? OS för hela slanten. Just nu friidrott. Jag älskar verkligen sport! Vad skulle man vara intresserad av annars?

Vadå typ....mode? =) inte jag, jag är bonden i familjen =)


Just jah sen måste jag tacka A arbetskollega och vän Robert för att du ställer upp för A. Tack!!!!!! Det är väldigt snällt, jag sover bättre, TACK!! Hej Anna!!!!!!!!!!! hur trivs du på nya jobbet?????


Nu ska jag låtsas gå och lägga mig för att säga ett bra avslut!

God natt nu ska jag sova

   

Au revoir

Av INGO - 7 augusti 2012 15:12

   

Det är ju okej att bajsa som 1 åring...men inte när man inte har blöjan på sig...

L fick lufta sig efter att ha haft blöja på sig hela dagen. Redan bajsat två gånger så jag kände mig rätt säker på att det inte skulle hända då...MEN, så kom han gåendes lite konstigt till mig. Han vänder sig om och där hänger en liten bajskorv!!!!!!

MEN L VAFÖR???????? jag springer efter med en handduk (som jag sedan slänger)

Jag sprang runt i lägenheten och kollade vart spåren kan ha börjat, för jag visst väl att turen inte bara satt i hans rumpa...

HALLEN....ja där låg dom...dom först anlända bajskorvarna....alltså det var så äckligt. Fick dammasuga och torka...Nu får vi hoppas att ingen gäst känner av lukten.


Nu kom A innan för dörren.... Han frågade om L har bajsat......FAN DÅ GICK STÄDNINGEN INTE BRA!!!!

Det luktar när man kommer in i hallen......määäääääähhhhhh


Au revoir

Av INGO - 7 augusti 2012 13:15

Av INGO - 7 augusti 2012 13:08

Vi leker på gården.Léon har tyvärr hittat vatten...Erika varit förbi en stund.mycket god morotskaka hade hon gjort

Av INGO - 7 augusti 2012 08:50

   


L är så himla gosig idag

Ligger och leker med en bil och pratar för sig själv, dinglar med benen i luften

Gosunge

Idag kommer Erika över med morotskaka, en tröst i regnet.

Har börjat tvätta vårt berg av tvätt....inte det ultimata när man har en unge hemma men jag var tvungen att få ordning på det.


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards