ingopingo

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av INGO - 19 augusti 2012 21:58

Det blev en bra dag

Min couscous blev en succéeeeeeee

Jag är så braaaaaaa!

Hihi nu kommer jag äta couscous varje dag efter den här prova på omgången.

Mamma och J var nöjd och A också!

Det var alltså inte bara couscous utan en lammgryta till med morötter, paprika, kikärtor, zuccini, lök, vitlök......rotfrukter vad dom nu heter =) alla sorter vad som e vad?! =) Passerade tomater, tomatpuré

ja så lite kryddor också. Ingefära, salt, peppar, paprikapulver, harischa ja tror jag fick med allt.


L har somnat precis, super trött

Jag saknar honom redan. VAAAKNAAA!!!!!

Gooo natt

Au revoir  


Bus

Av INGO - 19 augusti 2012 14:48

Av INGO - 19 augusti 2012 13:06

Det är pappas dag idag

Av INGO - 19 augusti 2012 11:16

Av INGO - 19 augusti 2012 00:15

      

I dag

Fast för 3 år sen

Förlorade jag min pappa

Min älskade pappa har varit borta...död i 3 år.

Han föll ihop i sitt hem

Hann inte säga hej då till mig, mina syskon eller till sina vänner

Efter allt han varit med om i livet så föll han bara ihop

Någon sekund

Sen var han borta

För evigt

För alltid

Jag trodde först att det var hjärtat som hade stannat...

Han som sa till mig bara några dagar innan

"Jag kommer leva länge, mitt hjärta är starkt"

Jag trodde honom och gav honom en kram.

Men det var en hjärnblödning...så han höll sitt ord om hjärtat


Jag minns mina kramar jag gav honom, dom var underbara. Kan fortfarande känna värmen av dom när jag dagdrömmer mig bort i mina drömmar som är underbara

Det är där pappa finns

Sista kramen jag gav pappa var i hans hall.

"Tack pappa, du är bäst" Jag hade bråttom till jobbet och jag fick låna hans bil. Det var dagen innan han gick bort.

Önskar att jag hade kramat han en sista gång lite längre, tittat han i ögonen och sagt att jag älskade honom.

Jag sa det rätt så ofta men alldeles för lite nu när man tänker efter.

Han visste ju om det

Att jag älskade honom....

Jag gjorde allt för honom och det uppskattade han, sa han till mig

Tänk om han visste om att vi aldrig mer skulle ses...

Vad ledsen han hade varit...

Tänk om

Tänk om

Tänk om

Jag tänker på honom varje dag

Smärtan gör så ont så man knappt kan andas

Jag får hämta andan och slå bort tanken för annars kan jag inte leva.

Men han finns här, på första tronen i mitt hjärta.... på platsen där man ser ut över hela mitt liv.

Tack för dom åren jag fick med dig

Tack för dom kramarna och skratten jag fick tillsammans med dig


Vart du än är pappa

Jag ser dig

Ser du mig?


Jag älskar dig


أحبك


Din dotter   


A och L säger hej också...dom hoppas att du mår bra och kommer tillbaka från ditt gömställe.......

L tittar alltid upp mot himlen när jag säger

"Vart är morfar, ska vi ge honom en slängpuss"

Han sträcker sig mot himlen och ger dig en slängpuss

Fick du tag i den?

Vi kommer aldrig glömma dig

Jag lovar


 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards