ingopingo

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av INGO - 22 augusti 2012 19:50

Jag stod i köket

tyckte L blev tyst

Sen när jag kom till vardagsrummet så STÅR han uppe på TV bänken

Han har klättrat på riktigt....

HERREGUUUUUD UNGE!!!!!!

Åh gud vad han skratta

han tyckte det var jätte lyckat.

 

Av INGO - 22 augusti 2012 15:24

Idag har det varit väldigt mycket rosa...

Av INGO - 22 augusti 2012 13:05

I morse åkte vi iväg på sångstund tillsammans med Stina och P.

A följde också med, vilket var super skoj. Han träffade ett par gamla bekanta, grannar från förr. Hon hade en liten kille också. Kul!

Så vi sjöng lite och åt banan typ. (så skoj, haha)

Sen begav vi oss till affärerna....köpte motvilligt en bikini till....mig.....

Jag stod där inne och såg min kropp i spottarna i omklädningsrummet...funderade på baddräkt...kanske till och med en våtdräkt.

Men hur sexigt är det?

Men hur sexig är man i bikini...jag säger bara det...vad har kvinnan gjort för ont? Varför ska vi föda? Varför ska jag ha haft ont i kroppen så jag inte kunnat träna alls.

Nu står jag här och ska åka utomlands och klä mig i bikini...oh my gad.

Borde kanske skriva kontrakt med mannen min...med rubriken

"LOVAR ATT INTE LÄMNA MIN TJEJ EFTER JAG SÄTT HENNE I BIKINI"


Ja det blir ett sånt kontrakt senare idag.

Vi ska även till vårt andra hem, läkaren för att kolla upp två prickar som L har fått på vaden, dom blir liksom inte bättre utan sämre. Så jag vill bara kolla innan vi drar utomlands. Känns bäst så!

 

Min kära man (kanske killar överlag) glömde L farmors födelsedag....riktigt dåligt!

Jag hade ingen aning. Fast någonstans visste jag...ja vad ska vi skylla på? Dåligt

GRATTIS MONICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis BJÖRN och Grattis JOCKE!!!!! Nu när jag ändå kom ihåg er andra också =)


Just nu sover killarna

jag ska dona

Fast jag borde sova för att få bort mina påsar under ögonen...fast....det kan man operera bort en vacker dag =)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards