ingopingo

Alla inlägg under januari 2013

Av INGO - 10 januari 2013 10:04

Dålig bild men han har verkligen skidbrillor...slalomglasögon super stora på sig! När han cyklar! Skrattar ihjäl mig. Vågade inte ställa mig framför honom och ta ett kort:)

innan tio... Bilen lämnad och hämtad:) städat och klart! Check!

Av INGO - 10 januari 2013 07:08

Somnade fyra... Upp sex! Jippi! Är ute med ingo och vi har precis lämnat bilen på service.tjoooo

Av INGO - 9 januari 2013 22:20

Fem saker som verkligen bevisar fullt ut att man tagit mammarollen lite väl seriöst ( bara enligt mig )
- om man... väljer att sätta på Barnkanalen trots att barnet befinner sig i ett annat rum eller sover
- om man... Tar vagnen med sig ner på stan fast barnet inte är med
- om man... Börjar bry sig mindre om sin look.
- om man glömmer gå ut med hunden
- om man tar tio extra kakor för mycket för man ändå är gravid och tjock...

Kanske inte gäller alla utan det här handlar om mina misstag.

God natt... Alla sover utom jag, mår lite så dääär. Är det Estelle som gör mig illamående? Hon har fest i magen. Kan du luuugna ner diiiig!!! Halsbrääääännnaaaa!!!!!

Äääälskar dig L
min underbara son

Av INGO - 9 januari 2013 15:03

Experten på att mysa

Av INGO - 9 januari 2013 09:12

Ännu en bra natt med god sömn, härligt! jag känner skillnad, kroppen mår så mycket bättre.

Psyket också =)

Idag skulle vi vilja åka iväg till Junibacken för L skull men..(MEN)vi har en liten hund hemma som inte kan vara själv hela dagen...så är det. Vi får ta det någon dag när det finns hundvakt. Synd =(

Så vi försöker väl gå ner på stan och biblioteket så han får träffa lite barn och kolla i böcker.

Öppnaförskolorna öppnar ju inte förän 14 januari.

L har börjat prata mer och mer, han förstår allt ( tyvärr =) ) Nu gäller det att hålla känslorna i styr och välja meningar efter L närvaro =)


En film från igår när vi var och handlade

Ingo mår bra, lite konstig för att jag tror det finns hundar som löper ute. 

 

Jo men lite orolig ser han ju ut =)


I morgon blir det fullt upp för min del. Ska ge bilen lite kärlek (service) och sen besiktning.

Au revoir

Av INGO - 8 januari 2013 17:55

Av INGO - 8 januari 2013 14:25

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards