ingopingo

Alla inlägg under januari 2013

Av INGO - 15 januari 2013 21:20

Budgivningen fick mig att glömma skriva på bloggen. Vi hade högsta budet så gott som hela dagen sen la ett par över oss kl. 20 och efter det avslutades budgivningen för dagen. Jag är ett nervvrak....

L var hos tredje läkaren idag och hon sa direkt att ungen behövde antibiotika.... Då undrar man.... Ja man måste alltså gå till tre olika ställen på en vecka för att få rätt hjälp. Nu hoppas jag att L mår bättre inom kort tycker så synd om min prins.

I morgon kommer Erika hit, jippi!!!

Och i morgon fortsätter budgivningen...

Av INGO - 14 januari 2013 21:44

Sitter och kikar på en pinsam idrottsgala...har stängt av ljudet för A skull för han blev helt svettig av dom "mindre roliga skämten" ...herregud!

Vi har tvättat och städat hela kvällen. A har handlat och cyklat omkring över hela stan känns det som.

Puh....

Jag har jobbat idag och det var som vanligt väääärldens roligaste! I morgon blir det jobb också. Ska slutföra mina projekt som jag startade idag.


L verkar vara på bättringsvägen...hoppas jag i allafall, det går upp och ner.


Erika har kommit hem från studier i Taiwan, tiden har gått så fort!!! Ska försöka träffa henne i veckan. Välkommen tillbaka!!!!


I veckan kommer det en fotograf från en mäklarfirma för att fotografera våran lägenhet, vi vill ligga steget före så vi bara kan lägga ut lägenheten ifall vi hittar ett hus (som vi vinner budgivningen på, svååårt)

I morgon börjar budgivningen, spännande!


Nej nu ska jag sova...jag som egentligen måste duscha....får göra det i morgon. Trött!


Au revoir

Av INGO - 14 januari 2013 12:12

Viktigt!
Så... nu kan jag fortsätta jobba!

Av INGO - 14 januari 2013 11:06

Jag jobbar
Är så hungrig
Längtar tills jag får träffa A och L
Hur kan man bli då beroende av människor?

Vi ska ha en hockeymatch mot en konkurrent i veckan, synd att jag är gravid. Blev direkt placerad i hejarklacken.:(

Av INGO - 13 januari 2013 22:56

Budgivningen startar på tisdag.
I waaaaaaaant it!!!!!!!!!!!!!!
Please!!!!!! Håll tummarna nuuuuu!!!

Av INGO - 13 januari 2013 11:14

Nu kanske förstår varför jag inte trivs i mörkt...

Av INGO - 13 januari 2013 11:10

Vi ska på en husvisning. Så jag ska hämta A vid tåget. L är med mormor. Ja då får vi se om man gillart först då :)
Natten har varit febrig, tredje natten nu... Så i morgon kommer A åka upp på akuten för att sen inte åka hem förrän dom har hjälpt L på riktigt. Ska en 1,5 åring behöva skrika av smärta i fyra dagar? Svenska sjukvården är sämre än alla andra länders sjukvård jag lovar. Vart har respekten för ett liv tagit vägen? Om någon dör ger dom sig själva ( i bästa fall) en anmälan som aldrig görs någon åtgärd på ändå.

Glömde tacka L farmor igår för att hon fyllde på glassförrådet :)

För övrigt så växer magen, ser höggravid ut. I morgon ska jag jobba ( även tisdag) ska bli sjukt kul. Hoppas bara L blir bra, har lite svårt att jobba annars.

Av INGO - 12 januari 2013 19:45

Saknar honom sååååå himla mycket!
Känner mig naken utan honom, något fattas.

L mår inte bättre tyvärr. Super febrig och har ont. Men på barnakuten så skickade dom hem mig idag innan jag fick träffa mgn läkate så jag får lita på dom att det e så vanligt och ofarligt ( förutom smärta ) som dom säger.

.........

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards