ingopingo

Alla inlägg under januari 2013

Av INGO - 24 januari 2013 22:29

Vad åt ni till middag? Jag fick precis min....:) mmmm gott. Dropp och en kirurg på g.

Av INGO - 24 januari 2013 19:50

Ligger på förlossningen..i v.25 Kanske inte så jätte bra...
Att jag ens bloggar? För här ligger jag inte och äter chokladpraliner inte... Jag står på knäna med ett jäkla RÖR i rumpan. Tanken e att " lufta mig"
Vadå lufta? Det kan jag väl gå ut och göra tänker ni.... Men nu säger dom att jag har luft i tarmarna och det gör fruktansvärt ont. Ehhh ja den smärtan jag känner gör såååå jävla ont. Och det beror inte på rööööret som besöker ändan...
Jag poängterade för läkaren innan han gick att OM vi stöter på varann vid något annat tillfälle så kommer jag INTE att heja!

Dom har satt sladdar och grejer på magen för att se om Estelle mår bra och det gör hon. Huvudet har placerats nedåt ( tydligen redo för att komma ut )och jag har en del sammandragningar. Men inte öppnat mig. Något positivt!

Så... A, L och mamma kom upp på sjukhuset tidigare idag. Hjärtskärande att behöva se L sträcka sig efter mig och gråta samtidigt som han skriker mamma! !!!! Och jag rullas ut ur rummet bort från honom. Försöker nu i min ensamhet att se något positivt med den situationen.....svårt.....
Dom har kollat njurarna också men inget fel.

Så jag ligger här inskriven på förlossningen, hoppas på att smärtan försvinner så jag kan komma hem till min familj. Kan inte ens gå upprätt just nu.
Tack Erika för att du rusade ner och körde mig till sjukan i morse.

Varför kan det inte bara vara bra? Ska det bara finnas hinder? Tur att jag har världens bästa familj och vänner som bryr sig om mig. Tack

Av INGO - 24 januari 2013 11:39

Dom ska kolla vad felet e. Jaha då börjas det igen....:(

Av INGO - 24 januari 2013 08:29

 

God morgon!


Har haft smärta i magen sen igår kl:17. Det gör så ont så jag kan inte stå upprätt, sitta normalt eller ligga för den delen. Vad jag än gör...så gör det så oooont! =( Hoppas att det inte händer något med bäbisen. Det är bara på vänstersida ingenting på högersida. Jag går som en 90-årig tant. L börjar bli frustrerad över att jag inte kan vara med honom. A får ta ledigt i morgon om det inte går över...Det skulle vara surt! Sen ska jag ju till syrran och som det är just nu kommer det absolut inte gå. Jag har ringt barnmorskan nu, hoppas hon ringer tillbaka snart. Det gör till och med ont när jag andas....


Annars idag är det 16- här där vi bor...alldeles för kallt!


Sen en grej till...L vaknade i natt och drog i luften som om han pekade på en ipad.....Det är kanske inte så bra =)

Beeeeroende.......

Av INGO - 23 januari 2013 18:31

Av INGO - 23 januari 2013 17:07

Idag har jag varit hos frisören. Fixat till håret så jag bara är brunhårig inte mörkbrunt, jag blev jätte nöjd. Kan tänka mig liiiiiite ljusare men ändå helt brunt nästa gång med. Men jag är nöjd! Så klippte hon håret oxå, riiiiktigt skönt! Tack Emma!
Annars så vrider jag mig i smärtor av att magen har discotime, vet inte vad hon håller på med men jag har svårt att stå upprätt. Fan va ont jag har.

:( A ska på bio i kväll så jag hoppas det går över tills dess.


Floyd kommer över snart, han ska vara här ett par timmar. Så mamma kommer snart.

I helgen blir det besök till syrran, hon fyller år och Noah fyllde 1 år igår.

Av INGO - 23 januari 2013 09:42

Av INGO - 23 januari 2013 08:46

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards