ingopingo

Alla inlägg under september 2015

Av INGO - 18 september 2015 09:09

God morgon!

Vakna upp och man känner att wow jag kan nog vara en frisk person idag?....Men man är seg ändå. Magen bubblar lite, men vi är betydligt bättre. Tror att Adam känner sig lite bättre men seg. Alla har vi efterskalvar =) Idag blir det sanering av hela huset (har redan gjort det en gång) men nu jävla ska vi bli friska en längre tid.

Barnen har varit duktiga och snälla när mamma och pappa knappt kunnat stå upp.


Annars i helgen? Jag skulle ha träffat Stina och hennes Innebandy kompis idag men jag tror inte att det är en sån bra idé. Vi ses nästa helg istället vännen.

Annars kommer vi nog fira mig med lite tårta i morgon eftersom jag inte har blivit firad. 

Nästa vecka ska jag på välgörenhetsgala och på 40-årsfest, har inget att ha på mig. men nu har man ju gått ner 10 kg efter den här veckan =) haha! Sitter och knaprar på en hårdbrömacka, hoppas att magen inte skriker rakt ut. Fias magprodukter som vi fick igår har fungerat bättre, kanske ska kolla mig till dom i stället så här i början.




 

Av INGO - 17 september 2015 22:44

Av INGO - 17 september 2015 18:26

Av INGO - 17 september 2015 14:28

  

Av INGO - 17 september 2015 12:20

När man knappt kan ta sig upp kommer Fia min underbara vän och går ut med Ingo. Inte nog med det hon handlar "bra för magenprodukter" till oss. OCH Toalettpapper.

Fia du är så fantastisk
Tack för att du finns där för oss i alla lägen. Längtar till den 25 sep då vi ses på riktigt.

Du är bäst
Lyckost oss som har dig i närheten
Och i våra liv.
Kram

Av INGO - 17 september 2015 06:50

Tiden går fort
35 år idag
Sjukt gammal

Av INGO - 16 september 2015 23:22

Om vi inte blir bättre snart måste vi åka till akuten tror jag.
Adam blir bara sämre och sämre. Jag har magsmärtor från helvetet. Vi har båda feber och frossa. Barnen undrar varför vi bara ligger ner och vill bara gå ut. Det är en omöjlighet. Vi har inte ätit på mer än ett dygn och vi kan knappt stå upp. Snälla låt oss somna nu och må bättre i morgon. Jag gav precis vätskeersättning till Adam för han mår verkligen jätte dåligt.
Jag skulle göra vad som helst för att bli frisk nu. Jag rengjorde badrummen idag samtidigt som jag bara ville svimma. Fan va jobbigt detta är. Stackars barnen men men dom klarar sig såklart,dom får vara uttråkade ett tag nu. Adam måste bli frisk tills i morgon natt då börjar jobbet igen.
N sa att hon åker till Stan nu för hon har tråkigt...lilla älskling.

Av INGO - 16 september 2015 17:41

Från helvetet kommer vår magsjuka iallafall. Jag och A är så dåliga. Vi kan knappt ta hand om barnen. Shit va vi kämpar.
Orkar inte skriva mer nu.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards