ingopingo

Alla inlägg under september 2015

Av INGO - 16 september 2015 07:49

Både jag och A insjuknade i feber,frossa och magbesvär igår. Natten har varit hemsk. Ska försöka få iväg barnen till dagis men jag vet inte om det går.

Jag skulle ju ha åkt med ett plan 8.30 till Norgr. NU KAN JAG INTE DET
Är såååååå ledsen över det. Pinsamt jobbigt och fruktansvärt att behöva ställa in det. Är så arg och ledsen. Vad är det med våra magar? Sen vi kom hem från Spanien har vi alla varit sjuka i omgångar.

L är upp e själv nu. Jag och A kommer inte upp utan panik illamående och dunkade huvudvärk.
Och allt annat därtill. Jävla skit alltså.

Av INGO - 15 september 2015 08:13

Idag gick vi upp två timmar innan lämning på dagis. Tänkte att det skulle lugna ner dom. Kanske var lite överdrivet dom hann typ bli trötta igen och ville gå tillbaka och lägga sig...När jag väl kom fram till dagis blev Noelle galen när jag lämnade henne. Hemskt det är att lämna sitt barn då hon skriker och skriker och jag måste till ett tåg. Usch inge skoj.

Jag kom i tid och tog det lugnt men men....Sen att tåget fick strul är ju en annan historia. Fick hoppa av på en annan station än slutdestinationen och ta mig därifrån...utan paraply....MITT HÅR!!! VA FAN! Det blev krulligt...min lugg...har varit krullig på alla möten jag har haft idag.
Detta väder gör mig ful...

TUr man har världens roligaste jobb, sjukt roligt!!!!! Jag är så tacksam varje dag att jag får denna möjlighet, att få jobba tillsammans med det här gänget från Sverige och Norge.

Av INGO - 14 september 2015 21:01

Barnen fick varsitt vykort idag på posten. Tack mormor. Barnen skrattade så mycket när jag läste upp vad du hade skrivit.

Ingo fick gå ut med världens bästa granne idag. Fia går ut med Ingo på lunchen medans vi jobbar. Vilken vän jag har. Helt otroligt tacksamma är vi allihopa. Ingo var glad när vi kom hem.

Annars kan jag inte sluta tacka livet just nu. Allt går som på räls. Jobbet,nygift och barnen är både asjobbiga men mest fantastiska.

Är lite rädd över flygresan på onsdag. Blä. Men men jobb är jobb.
Ska bli skoj att träffa det norska gänget.

Av INGO - 13 september 2015 18:05

Var över en sväng på förmiddagen. Skoj skoj
Mamma och Janne kom också över en sväng. Glassmys blev det för en stund.
Jag har ont i halsen idag:/ har varit låg hela dagen. Bara barnen e friska i morgon.

Av INGO - 13 september 2015 10:18

God morgon
Idag kommer Carro och barnen förbi en stund på morgonen. Det är redan söndag. Kan någon sakta ner helgerna?
Jag ska försöka springa för första gången idag efter tjejmilen. Fick lite men efter loppet som gjorde att jag inte varit så sugen på att träna.

Hallå varför fyllerjag 35 år på torsdag? Hur kunde tiden gå så fort? Usch känner lite ångest över 35....

Av INGO - 12 september 2015 22:53

Speciellt ögonblick
Helt overkligt
Jag gråter sååååå mycket

Av INGO - 12 september 2015 15:40

Av INGO - 11 september 2015 23:54

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards