ingopingo

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Nu är vi hemma

Av INGO - 25 juli 2010 08:42

  Välkommen hem till 13 grader och regn!

Härligt! tänker jag och kliver ut i tofflor och sjunker ner rätt snabbt i en djup pöl. Men det gör inget, kan man vara lyckligare än mig?! Äntligen ska jag få träffa min gosehund Ingo.

Trodde inte jag skulle komma fram efter en regnig färd med en taxi chaufför som inte märkte att man ska ha låg fart i ösregn och vindrutetorkare på när man kör andra folk...jag har nog aldrig varit så rädd för att åka bil som igår. Var tvungen att säga till taxichauffören att sakta ner...

Annars har en vecka på Grekland varit lagom. Är sådär brun och är överlycklig att ha Ingo i min närhet igen. Vad har jag att berätta då?

Ingen blev dålig i magen och alla är sams...det är väl det alla undrar...JO och att vädret var toppen. Inte en enda dålig dag på hela veckan.

Jag älskar P, ett ställe fullt med romantik i luften. Platserna vi såg var helt overkliga, man fick nypa sig i armen för att förstå att man stod framför jordens finaste utsikt. Jag rekommenderar P till tusen. Inte så barnvänligt dock, då höjderna och vägarna var rätt...super branta och många trappor. Tror nog alla gick ner några kilon efter resan. Helt galet svettigt. MEN det gick att ha barn eftersom vi klarade det. Idag ska jag packa inför flytt i morgon. See yah later njut av bilderna

                         

Elliot är en riktig teaterapa...sitter på bordet på lunchrestaurangen                  Glenn och hans mamma Monica  Nej det är inte Jim Carrey i bakgrunden...Glenn    En overklig syn 

Vi är kärare än någonsin                                                          Frukost på rummet     

Utsikt från hotellet    

Elliot ringer till Ingo

I morgon är det flyttdax...önska oss lycka till! 

 
 
Ingen bild

Emma

25 juli 2010 10:08

Å! Va underbart ni ser ut att haft det! Dax att fixa håret snart dock ser jag! ;) KRAM!

 
Ingen bild

fia

25 juli 2010 21:19

Välkommen tillbaka till ett regnigt och ruggigt Sverige :) Vackra och varma bilder - ni verkar haft det underbart. Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards