ingopingo

Alla inlägg den 8 december 2011

Av INGO - 8 december 2011 17:56

 

Av INGO - 8 december 2011 05:23

Hade hand om Léon i natt för jag saknat honom så mycket.

Men han sover bättre nu när han har börjat med napp helt plötsligt från ingenstans! Jätte kul!

Ska snart bege mig mot jobbet...vill inte köra om det snöar, men det ser inte ut som det. För igår var det hemskt. Vet inte hur man sätter på supersnabbt på vindrutetorkarna....Måste kolla det idag innan jag åker. Plus att det är suddigt hela tiden liksom.

Är mina linser dåliga kanske?....


Igår tog jag trappen upp till jobbet...vån 8

Så jag började med att räkna trappstegen....

Spiraltrappa dessutom

Lätt snurrig

98 TRAPPSTEG!!!!!!!!!!!!!

Huuuur kan man bygga så att det fattas upp till 100?

Jag var tvungen att gå ner två steg för att ta dom hundra stegen

Men kom snabbt på att då måste jag ju hoppa ÖVER dom två trappstegen som är påvägen upp igen så att jag inte går över hundra trappsteg! Så jag hoppa upp till plan 8....


...har man övervakningskameror i trappen? Isåfall hade dom kul igår...plus at jag var andfådd upp till tusen för jag har ju inte rört mig på över ett år....


Magen kurrar

Måste ha frukost

Jag har varit duktig

Sen i söndags har jag inte tagit en bit onyttigt, ingen läsk, ingen godis ingen chips inga bullar eller kakor INGENTING!

Jag är bäst!  


Så tills vi åker till Schweiz är jag redo för catwalken :)


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards