ingopingo

Alla inlägg den 14 december 2011

Av INGO - 14 december 2011 08:42

Hade en bra dag på jobbet igår

Lunchade nämligen hemma hos Johan och Johanna. Lussebullar och snickerskakor bjöds det på! =)

Vilket e super! Jag åt faktiskt bara en av varje så jag var duktig eftersom jag ska vara nyttig nu fram till April.

Dom hade redan fått upp sin gran!!!...Kände bara är den äkta? Är den det??

Shiit jag har inte ens fixat en gran..och jag har ju en unge, visst han e ju bara 5½mån...MEN ÄNDÅ?...och en man som gillar julen. Jag bara skiiiter i min familj.....gör jag?


Ja, den var äkta...

Det märktes när Johan och Johannas brorsa bollade med boll INOMHUS :)!!! Grannen föll..granen föll menade jag.Men det hände ingenting. Så vi fick sätta den rak och fin innan fikat.

Det var underbart kul i allafall :)


Lill.orvar hemma är fortfarande snorig, nätterna blir ju sååå jobbiga för han. Köpte droppar till näsan igår så det blev väl lite bättre. Lille-mannen!


Au revoir



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards