ingopingo

Alla inlägg den 11 december 2011

Av INGO - 11 december 2011 21:28

Titta va sööööt Ingo var när han var liiiiten bebbe!

oskyldig! 

 

Idag är det 1 vecka sen jag slutade äta godis

Så jag firade med lite glass och maränger

Det e sant!

Men jag åt inte så mycket och jag kände att det var onödigt av mig men i morgon är jag redo för en ny vecka. Från att ha ätit något gott varje dag till en dag i veckan och då är det väääldigt lite...så läääär det ju märkas.

Alltså jag uppmanar ingen att banta, utan nu har jag fött ut en dunderklump på 4,6 kg, så magen är lite ....eeehh stoooooor! Jag vill bara bli lite normal igen.

 

För kolla in bilden...mamma kunde inte ens slita bort tablettasken hos fotografen.

Vissa säger att jag ser lite "efter" ut på den här bilden.....jag kanske är lite smått förvirrad. Lill-syrran är nyfödd, jag är väl lite avis? Sen störde dom ju mig i mitt godisätande.


Alla i familjen sover....jag kan inte lägga mig förns mitt hår har torkat, har precis duschat. ....sitter och självtorkar. Har aldrig äkt en tork =) det e sant....jag låter det alltid självtorka. Har inbillat mig att det e bäst =)


I dag fick vi en egen plats i garaget, så från 1 januari får bilen ett nytt hem. Just nu står han"jorche" som han heter ute på gatan och fryyyser. Stackars! 

Hela dagen har gått åt till att kolla på fotbollscupen. Adams lag kom fyra. Det var riiiktigt bra gjort med tanke på vilka lag som dom mötte. jätte kul var det! Léon charmade hela hallen, med sin lilla gubb-keps han hade på sig.

HAn var glad hela tiden, gosungen!


Sov gott mina vänner

Ses i morn

Au revoir

Av INGO - 11 december 2011 09:07

Gooo morgon!

Idag blir det fotboll för hela slanten. Adams lag gick vidare och nu ska dom möta en av dom bästa lagen i vårt län.

Så det ska bli kul att se!

Jag och Léon ska sitta på läktaen och heja! Så jag måste hinna lämna Ingo hos mamma, annars får han det tråkigt hemma själv.

Herregud jag måste verkligen springa. Skriver senare i kväll!

Léon sover så himla bra heeeelt plötsligt!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards