ingopingo

Alla inlägg den 15 december 2011

Av INGO - 15 december 2011 13:10

Jag brukar kolla in på hemsidan tjuvlyssnat.se när jag vill få ett gott skratt.

Men efter att ha läst den här blev jag orolig.....

 

Buss, Örebro

En förskoleklass har varit på utflykt och åker nu bussen tillbaka.
Pojke ~5: Fröken, har man flera liv på riktigt också eller är det bara på spel?


Roligt :)

Fyrisskolan, Uppsala

Ett gäng ungdomar ~17 diskuterar huruvida den ena tjejen ska bli tillsammans med killen hon träffar eller inte.
Tjej 1: Det är väl bra som det är nu, varför måste vi bli tillsammans?
Tjej 2: För att då blir det mycket tydligare för oss när ni gör slut!


Två tjejer ~14 år sitter och pratar högljutt på bussen när den ena plötsligt byter samtalsämne.

Tjej 1: Asså, vem är den där Krister egentligen?
Tjej 2: Va?
Tjej 1: Ja, asså, du vet, han den där Krister som vi firar?
Tjej 2: Nä vadå, vad snackar du om?
Tjej 1: Ja, men du vet, KRISTER Himmelsfärd, vem är det liksom?
Tjej 2: Aha… (Paus) Nä, jag vet faktiskt inte.



Au revoir




Av INGO - 15 december 2011 08:22

Hej!


Inatt blev det inte mycket sömn för lilla herren, Léon var snooorig och böka och visste inte riktigt hur han skulle ligga. Vaknade ett antal gånger. Så jag känner mig PIGG!!!!!!......:) det är han värd som tur är.

Det var en avåkning idag på E4 som jag såg och det var lite läskigt. Han i bilden blev så rädd så att han klev ur snabbt och hans hund efter. Så stod dom på sidan av vägen. Någon minut senare sa dom det på radio.

Snacka om att ryktet gick om man säger så....tur att det gick bra.


Idag är det den 15 dec, snart fyller Léon 6 månader....tick tack tick tack tiden? Den som kan stanna den kommer nog kunna bli miljadärovich.

Vi hann leka lite snabbt i morse...bilden ser till och med snabb ut. Det är Ingo som försöker döda flodhästen...och Léon ropar NEEEEEJ!!!


 

I morgon är det fredag, gud vad jag längtar! Helgen är helig!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards