ingopingo

Alla inlägg den 10 december 2011

Av INGO - 10 december 2011 10:16

 

 

Goooo morgon

Gooo förmiddag


Igår gick vi och kolla på fotbollscupen som Adam var med i. Gissa om jag hade en ARG bebbe med mig.

Han somnade tack och lov innan vi kom fram. Men guuu, jag har aldrig hört han så hysterisk. Men men det var ju 21:00 så han var ju trött som en liten bäbis helt enkelt.

Det blev inte bättre av att vara där heller. Vart jag än stod så fick jag bollarna på mig. Var så rädd för att bollen skulle komma i vagnen....så jag och Carro åkte hem efter första matchen. Det räckte. Sen somnade jag, Léon och Ingo som stockar så fort vi kom innanför dörren....vi hann lägga oss i sängen alltså...


Blå himmel och solen skiner!

Vi måste gå ut så fort killarna har vaknat, alla sover sin förmiddagslur utom jag =)

Då passar jag på att städa...upp mitt ansikte och förbereda mat.


Idag är det lördag, inte vilken lördag sm helst utan DEN BÄSTA LÖRDAGEN!!!!! Ingen anledning.....=)


Ha en bra helg nu!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards