ingopingo

Alla inlägg den 20 december 2011

Av INGO - 20 december 2011 19:55

          

Mina underbara killar!!!!!

Av INGO - 20 december 2011 08:30

Gooo morgon!


Ja, fast man åker två timmar innan man börjar jobba kan man inte räkna med att man kommer fram när man vill.

Det var en stor olycka på E4:an i morse, igen. Två bilar hade krockat. Ena bilen stod och blockerade hela vänstra körfältet och den andra hade flygit över mitten och sen landat på det högra körfältet som också var blockerad. Tur att man själv inte var i närheten. Istället satt jag still i millång kö....bättre det än olyckan...usch läskigt.


Inatt var det jobbigt för Léon, han e fortfarande förkyld, stackars bebbe. Men han är pigg, ingen feber och så. Men han har svårt att andas. Jag droppar i droppar men det hjälper typ inte. Rinner rakt ner i halsen så han hostar och ger mig onda ögat. Han är så söt, han har börjat sträcka sig efter oss. Att han vill upp i famnen...gos!


Idag är det tisdag, julen närmar sig. Granen hemma står upp fortfarande.

Ska man inte vänja sig vid situationen att man börjat jobba? För min del blir det bara värre. Jag vill bara krama om Léon och aldrig mer åka hemifrån....

I maj min son då ska vi ha ledigt hela sommaren tillsammans. Gud vad jag längtar!


Idag ska jag försöka hinna med att köpa julklapp till Elliot. Jag vet vad jag ska köpa, men hitills inte hittat det....Undrar vart!?

Nej nu måste jag jobba och vara duktig och försöka få bort Léon ur mitt huvud just nu...

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards