ingopingo

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av INGO - 14 januari 2012 11:41

     

Ja då var det dags med en tur på Barbapappa. Han drog fram sig själv med benen, men det tog ett tag innan han förstod att han skulle hålla i sig med händerna...eftersom han inte behöver det i gåstolen.

Gull-unge!

6½ månad gammal...tiden går


Vi ska ta en tur till IKEA när A duschat klart. Så det blir nog lagom framåt kvällen;)


Vi har varit ute på en långpromis, trodde mina öron skulle frysa ihjäl trots att jag hade mössa...ingen bra mössa alltså. Men den har leopardmönster...och det e huvudsaken.


Au revoir 

Av INGO - 14 januari 2012 08:15


God morgon!


Jag sitter uppe själv...klockan är 08:16...härligt. För jag har hunnit sminka mig, städat och ätit frukost. Ingen vaknar...inte ens Ingo ville tigga mat.

Så jag bloggar väl då också:)

Idag blir det en lång promenad och kanske lunch på stan. Får se hur vädret är först. Det var ju storm under hela natten. Riktigt läskigt igår när jag körde bil hem från jobbet. Jag hör fortfarande genom öppna spisen hur det susar.

Syrran har ännu inte fött...hon känner INGENTING, mer än hans rörelser såklart. Men nej tänk om hon bli igångsatt....Blä jag får ont i magen bara jag tänker på det. Jag tror att det är det värsta sättet att föda. Det är liksom inte naturligt. Värkarna stegrar overkligt tackvare sprutan man får som sätter igång allt fast kroppen inte är redo. Nej...usch! Men hitills har syrran och jag haft identiska förlossningar (har bara haft en :) )så jag är rädd att jag härmar denna också. Men först så ska vi lyckas få ett barn till och det är inte självklart trots att vi blev med barn på första försöket. Det är inte dags än iallafall:)

I min omröstning så leder Charlie. Dom flesta tycker att syrrans barn ska heta det! Spännande får se vad dom väljer.

Har lagt ut den här omröstningen för att jag är rädd att det blir ett namn som jag verkligen inte tycker om, så vill jag visa dom att andra inte gillar det namnet:):) haha då kanske dom blir påverkade. Just nu så ligger det "fula" namnet sist. Yeah!


Nej nu ska jag "råka" väcka dom. Jag ska väl inte behöva sitta här och ha tråkigt...

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards