ingopingo

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av INGO - 16 januari 2012 05:36

Halv sex är klockan

Larmet skrämde verkligen ihjäl mig

Va inte så härligt att bli väckt så

MEN

Igår tog ju Léon välling tackvare Stinas tips och gåva (ny nappmunstycke) som jag fick av henne.

MIRAKLET har kommit till oss:) haha

Han testade lite försiktigt

Han åt och åt och åt

Jag messa Stina HAAALLELLUULIA!!!!! HAN ÄTER HEJA!!!!

Jag började sjunga

" I belive i can fly i beeeelive i caaaan touch the skyyyy i belive in VÄLLING everyday" !!!!!!

Sen blev jag avbrutet....


Vi la oss och han skratta och var glad.

I UUUUÄÄÄGGGGGGGGHhhhhhh

Han spyyyyyr rakt på mig. En släng spya som var helt overklig

Heeelt overklig

Jag hade min nytvättade mjukisdress på mig, som åkte i tvätten direkt.

Sen somnade han gott, och sov faktiskt rätt bra måste jag säga.

Kanske gjorde vällingen under

Den gav oss stans äckligaste spya i allafall.....


Härligt av mig att berätta det!!

Ny dag, ska åka in tidigt till jobbet, är typ startklar redan nu. Ska bara skriva klart och äta upp min frukost som består av te och en kaviarmacka. Har gjort två mackor till för att ha med mig till jobbet. Blir så himla hungrig där runt tio. :) (tantvarning)


Hoppas att det här blir en lyckad dag!


Ha det bäst

Au revoir

Léon har fulla munnen med grööööt! 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards