ingopingo

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av INGO - 18 januari 2012 20:33

 

Adams farfar

Min "farfar"

Underbara Åke

Ligger just nu på intensiven

Adam har åkt upp till ackis för att sitta vid hans sida

Mitt hjärta värker när jag ser min Adam vara så ledsen

Vi är alla ledsna

Jag ber till någon som har någon slags makt över livet

att han vaknar upp igen

Älskar dig Åke

Av INGO - 18 januari 2012 05:38

Adam tog Léon i natt men jag lyckades inte slappna av och sova. Mycket på jobbet som gör att man blir stressad upp till öronen.

Igår när jag åt pizza till lunch (jag veeeet, men nu blev det pizza på en tisdag) då slog det mig...

Äter man inte med händerna då?

Om jag äter pizza med händerna hemma

MÅSTE jag äta pizza med bestick ute?

Hur som helst kände jag mig lite utanför när det bara var jag som åt med händerna på restaurangen :) Kanske är helt fel.

Men killen i kassan kallade mig för ensamvargen när jag kom själv och skulle äta lunch...

det är ju lika fel som att äta med händerna ute på restaurang.


Idag har vi tvättstugan igen

Hade det inte för så länge sen men berget växer

I guess it´s the barnfamilj syndromet.


Jag brände mig på mitt te igår när jag skulle äta frukost. Så idag är det omöjligt att ens äta något. Försökertugga mackan lite på snedden och när jag ska dricka det varma tet så lägger jag mackan i gomen så att det inte ska brännas. Det är faktiskt ett jääääkligt bra tips! Om du är lite känslig i gomen och ska dricka te som är förvarmt.

(visst du kan blåsa kallluft) men macka i gomen täcker och sitter kvar när det varma tet passerar din mun.


haha ring TV-shop!!!


Nej nu måste jag klura ut hur min dag ska bli toppen

Hur jag ska få bort min finne på näsan

Hur jag ska klara av dagen utan Léon ännu en dag

Bara jag inte bli bitter över att jag började jobba efter 4 månader.....

Saknar han redan och jag har en timme kvar att se han när....han sover...tyvärr inte vaken.


Ha en bra dag

Au revoir
 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards