ingopingo

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av INGO - 13 januari 2012 19:38



INGOOOOOOOO!!!!


     
 
 
 

Av INGO - 13 januari 2012 11:10

Som jag anade så hade jag ett hål...ett stort

Så tandläkaren sa "Det var tur att du kom nu annars hade det varit nära rotfyllning"

Hur snabbt kan det gå egentligen?? Var hos tandläkaren innan jag skulle föda förra året. Inget hål...

Mina tänder är så dåliga....Fast dom är fina utåt:)

Så han sa att det är en krav att du sköljer tänderna med FLUX, annars klaraar inte dina tänder av det.

Så nu är jag laddad. Har ju haft sånt förut, men man glömmer ju.


Så just nu sitter jag med Botox-läpp och försöker prata i telefon, men det häääänger en osynlig tyngd i min läpp...Bedövningen släpper väl snart. Känns som hela huvudet hänger ner.

Svårt för att säga P......läppen är inte riktigt med. Jag kanske ska vara tydlig med min ironi. JAG HAR INTE SPRUTAT IN BOTOX utan JAG HAR FÅTT BEDÖVNING pga att dom borrade tanden på mig. SÅ! Nu har jag klarat ut det så inte tonåringarna som jag "är förebild för ;)" går och fixar BOTOX. GÖR ALDRIG DET!!! SHIIIT VA FUUUULT!!!!!


Så det blir ingen lunch för mig idag, kan ju knappt sätta på mig läppglanset...smetar upp mot ögat...känner ju inte munnen....Jag får stå framför spegeln och slänga in maten så jag har koll....


Ha det bra idag

SNART HEELG!!!!!


Au revoir

Av INGO - 13 januari 2012 06:32

Nu på morgonen är det dags för tandläkarbesök.

Hoppas jag inte har något hål. Men jag har ett varje gång typ (fast jag går en gång per år MINST) så jag förväntar mig inget annat.

Léon sitter i gåstolen och försöker ta sig fram mellan stolarna som jag har ställt framför granen. han har blivit besatt av julgranskulorna och högtalarna vid TV:n.


Ett tips på present. Jag skickade ett godistelegram till syrrorna i veckan. Dom blev jätte glada. Vem vill inte ha godis på brevlådan.

Mina prinsar har somnat...Min egna familj som ingen kan rubba.

   

Jag åker till jobbet direkt efter tandläkaren, sen är det heeeeeeeeeelg!!!!!

Så jag måste sluta

Skriver mer sen.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards