ingopingo

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av INGO - 15 januari 2012 16:09


Fullt upp

Vi har varit hemma hos Linda och Kjelle som har varit utomlands. Dom var solbrända..och vi....

var INTE det.

Linda frågade till och med om vi hade förlovat oss????Det var ett år sedan vi gjorde det. Men jag kan tänka mig att det glittrade extra mycket mot min gråa hudton som jag har förtillfället....Sitta framför en dator hela dagarna plus att det e vinter...

Sen hade hon bakat en sån god blåbärspaj. Självplockade bär, herregud så gott det var! Fick till och med nybakt bröd också...vilken lyx! Dom var sååå NYBAKTA, heeelt sjuuukt vad ny bakade dom var:) HELT SJUKT GOTT!


Sen tog jag och Léon ett tripp förbi Stina och Polly. JAg tror att Polly och L blev kära idag faktiskt. Får hoppas att dom håller ihop resten av livet:) Dom är så fina våra små pluttar! Vi pratade jääääkligt mycket men lika mycket hade vi bara ögonen på dom och sa "tänk va.....att vi har dom här nu. Våra efterlängtade barn" Livet är underbart!


Jag har precis kommit hem, slängde mig på datorn, kollar på fotboll på viasat. L har somnat i A famn...A sover också. Det roliga är att Ingo sover på A också...vågar inte ta en bild då kommer dom vakna. Men så himla fint!


I morgon e det jobb igen......det är bara att gå in i bubblan och köra. Tänka på att den här tiden är för far och son.


Au revoir

Av INGO - 15 januari 2012 05:28

Något trött Léon

Sovmorgon finns inte hemma hos oss

Men men vad gör väl det   

Igår gick han och la sig 23:00...bilden är från i går kväll....något trötta ögon.


Igår lunchade vi på stan tillsammans med Stina, Crister och Polly. Som det är att luncha med småbarn, högvolym och hetsätning blandat med tårar. Det är väl för härligt!! Polly har blivit så stoooor nu. Lilla-prinsessan!

Tack för presenten Polly, hälsar Léon. Han höll i marrackasen sent in på kvällen. Låg till och med på sidan och shakade till Gladiatorerna:) (vilket dåligt program)


Idag blir det en tur till Linda och Kjelle, det måste vara 2 månader sen vi sågs. Ska bli suuuuper mysigt! Sen ska jag och Stina ses så Adam får sin" ensam tid" som han utlyser varje dag:), nej jag skoja! Den behöver han inte, romantiskt va! En sak som vi alltid har gjort är att bara ha ett drickglas när vi äter.

För att hålla romantiken på topp! (mindre disk) Jag gillar den grejen i allafall,det e ett jäääkla bra tips.

Dela bestick skulle bli så drygt....:)


05:30....vad ska man hitta på nu. Förbereda tvätten och göra mig lite snygg kanske. ja det får bli det!

Syrran har inte fött än....


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards