ingopingo

Alla inlägg under oktober 2012

Av INGO - 8 oktober 2012 16:43

A har hjälpt Jossan och Matte idag.Fikat i solen och haft det härligt

Av INGO - 8 oktober 2012 13:12

mys

Av INGO - 8 oktober 2012 13:09

Av INGO - 8 oktober 2012 11:48

Har stannat för att köpa med oss thaimat.

Av INGO - 7 oktober 2012 19:39

Det har varit en lång dag med mycket illamående....bläääää jag är helt kneckt nu! =(

Men men jag e glad över att jag inte är illamående stääändigt!


Idag somnade jag tre timmar på eftermiddagen, var helt sänkt. Så jag sitter uppe med pigga ögon just nu. L sover i soffan här bredvid mig. Gull-unge.

I morgon väntar operation för Ingo, lilla gubben. klon ska bort och det ska spolas rent och han ska sövas. Ordningen på min beskrivning är naturligtvis tvärtom liksom.


Idag när jag gick från garaget till lägenheten så mötte jag en hundägare som jag alltid hejar på. Men så hejade han inte, vi brukar liksom prata i flera minuter när vi ses. Så jag säger MEN HALLÅ?? Känner du inte igen mig eller? Dagdrömmer du?

Han: Va? Är det du?

Jag: JA!

Han: VAD FAAAN HAR DU GJORT MED DITT HÅR?

Jag: Färgat det!.......mörkt....

Han: Ja jag ser väl fan det...det var inte ditt bästa drag du har gjort i livet. Det passade verkligen inte dig.

Jag: VA? määääh schysst!

Han: Du ser ut som en arabisks liten tant nu...nej du får färga tillbaka till ditt ljusare du hade

Jag: (jag fejk garvade)

Sen sa jag att jag måste kila...

Så nu...är jag väldigt självsäker och kollar i spegeln med ett leende och tänker....

typ att jag måste färga håret. Emma har du tid ?=)


Sen har jag haft sug efter glass i fem dagar. Har sagt till A att jag verkligen vill ha glass. Men han bryr sig inte. Om det hade varit första graviditeten hade han spruuuungit ut direkt. Så idag kom jag nära en glassbox, och vad händer?

jo jag köper två stora glassar för att jag inte kunde bestämma vilken jag ville ha och sen åt jag upp båda!

BÅDA!

Shit vad jag mådde illa efter det. Kanske därför jag mådde lite sämre idag? Åt även chokladglass som är det äckligaste jag vet i vanligafall!


Ja det var min dag.


Håll tummarna för lilla ingo i morgon, min älskade hund!

Av INGO - 7 oktober 2012 08:03

 


Av INGO - 7 oktober 2012 07:00

 

God morgon min son


Idag är det söndag och det blev inte sovmorgon......=) vilken otur....snart kommer du förstå det härliga med att ligga kvar i sängen...shit va trött jag e.

Av INGO - 6 oktober 2012 20:08


 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards