ingopingo

Alla inlägg under oktober 2012

Av INGO - 11 oktober 2012 11:22

Hej

Av INGO - 11 oktober 2012 08:25


L och jag har varit själva på morgonen. Ingo har sovit hos mamma.

Igår var det ju DALLAS. Herregud vad spännande det var. älskar när det händer så mycket grejer i ett och samma avsnitt. Christoffer och Elena fick tillslut varann, härligt. Bobby överlevde och den där subban Rebecca, hatar henne så mycket, usch! MEN det stod ju fortsättning följer....så vi kommer ju få se fler avsnitt! =)=)=)


Idag verkar det inte bli så fint väder som det ser ut nu. 

Jag längtar tills A slutar för sen är han ledig i tre dagar. Skönt!


Mamma och Ingo kommer strax förbi, ska försöka göra ett ryck på mitt utseende och städning.....är lat idag.

Au revoir 

Av INGO - 10 oktober 2012 21:06

...och jag gråter redan

Av INGO - 10 oktober 2012 20:49

Jag är så spänd
Hoppas jag inte kommer bli besviken på slutet.
Bobby du måste överleva,Rebecca dig skiter jag fullständigt i och resten....gör vad ni vill.

ute

Av INGO - 10 oktober 2012 13:36

Iskallt.....

Av INGO - 10 oktober 2012 09:30

   

Vart får man orken ifrån när man mår sååå himla illa?Hjälp.....

Ska träffa Stina efter lunch

Så L får leka av sig!

Orkar inte skriva mer...snälla låt mig inte må illa rååååå

Av INGO - 9 oktober 2012 18:01

Idag har vi varit hemma hos Johan och Johanna hela dagen. Vi fick se deras nyfödde son. Såååå himla gosigt var det att hålla en bebbe igen. Han var något mindre än L när han föddes =) Allt hade gått bra och nu har dom alltså två söner. Stora familjen! Världens finaste familj!

Vi ses snart igen!

Kram

              

Idag när jag kom hem hade jag fått en inbjudan till SYRRANS??? BRÖLLOP! Hade ingen aning. Så japp...1 månad efter förlossningen ska jag på syrrans bröllop...TACK FÖR DEN! Får väl svälta....=)=) 

TACK vad kul det ska bli!

Au revoir

Av INGO - 8 oktober 2012 22:07

Jaha då är jag sugen på röbetor

Heter det rödbetor eller röbetor?

Hur som helst så är jag helt röd på tungan nu för jag har precis öppnat en burk och ätit direkt ur....

Gravid?

Ja hur sååååå!

God natt

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards