ingopingo

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av INGO - 3 maj 2012 19:35


 

Av INGO - 3 maj 2012 14:22

         

Vi har varit nere på stan hela förmiddagen

Fikat med A mamma Monica. Alltid lika trevligt att träffa henne och höra henne försöka övertala oss om att hennes hund och vår hund ska träffas. "Liten hund vs stor hund"...."Jag vs deras hund = livrädd"

Jag har en liten fobi för stora hundar....somsagt =)

Det e klart det måste gåååå.....men jobbiiiigt!

Sen gick vi och åt lunch för att vi inte blev mätta =) Tanken var ju att vi skulle äta lunch men det stället vi var på hade inte så mycket att bju på =)

Sen var det bara att bege sig hem till Ingo som låg hemma själv lite små ledsen. Tur att han kan vara själv trots att han blir lite låg när vi går.


Just nu: A har cyklat iväg för att fixa cykeln som ska få en barnstol monterad =) gud vad kul det ska bli att börja cykla med L =)=) jag tror att han kommer älska det!


Det var inte lika varmt idag, men ändå helt okej. Ska ju bli lite sämre till helgen.


Nu går L mest hela dagarna! Härligt! Är så stolt över dig lill-prutten


 

Av INGO - 3 maj 2012 06:50

Léon är alltid glad på morgonen men om han inte får som han vill blir han gaaaalen.

Vill gärna visa ett bildspel på hur det kan gå till.....snäll....galen....till vild bäbis

               

Så först snälla ögon

Bita tag i sladden två gånger för mycket och sen sista bilden...sista vägen ut....gallskriket kom! hade tyvärr inte ljud på mitt foto då=)


idag ska vi äta lunch med Adams mamma, så jag måste hoppa in i duschen nu!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards