ingopingo

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av INGO - 16 maj 2012 20:02

       

Idag blev det en cykeltur med Léon, Premiär!

Han älskade att cykla....fast han somnade efter 3 minuter. Sen var det omöjligt att hålla hans huvud upp. Det gick bara inte. En pappa såg hur jag frustrerat försökte väcka L och hålla hans huvud bak så han inte får ont av hjälmen.

Han tipsade mig att fixa en rem runt hjälmen som kan hålla upp huvudet ifall dom somnar. Hm! Bra idé! Men jag var tvungen att ringa till A så han fick komma till oss med vagnen. L har sovit sen dess =)

Kanske ska börja cykla på kvällarna =)


Au revoir

Av INGO - 16 maj 2012 14:13

   

Vi var ute i parken och lekte

sen blev det bad och rockybadrocken    

Hans elaka min =)  

Av INGO - 16 maj 2012 08:08

     

Om vi ändå kunde få sova på dagarna =) Ingo är minst lika trött efter nattens kaos. Léon skrek och skreeeek och skrek

och jag vet inte vad som hände. Vad händer? Hur kan sömnen bara bli sämre? Nu har vi provat att ta bort mjölkprodukter men det har bara blivit sämre. Så nu ska vi till läkaren för 5:e gången med lill-killen. Min enda anledning till det besöket är för att jag vill fråga honom "Ska man behöva gå 5 gånger till allmänläkare för att få träffa en BARNläkare? Vad ska man göra?

Sen ska jag byta ställe. Samariterhemmet är så jääääääävla dåliga. GÅ INTE TILL BARNMORSKORNA DÄR! VARNING!

Om någon googlar Samariterhemmet barnmorskor och BVC. FLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

FLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag röstar för att man inte behöver ha utbildning inom vården. Sätt in vilken pajjas som helst på alla positioner. jag lovar! Ni kommer inte märka skillnad.


Snart ska jag iväg

Ha en bra dag

...vadå sur? Jag? Jag sover inte...testa det! Så får ni se hur glada ni blir då =)


Ska jag säga något positivt kanske....ja.....Adam är hemma och Léon är ju glad på dagarna. Så det är ju bra.


Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards