ingopingo

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av INGO - 15 maj 2012 21:33

Bakifrån kan jag läsa hans tankar

HUR RYMMER JAG LÄTTAST!!!!???

Oh my gaaaad ser hon???Nu drar jag!!!!!!!!!!!

 

Idag har det verkligen varit en sån där försenad kolik-dag...Jag e helt slut nu. Han somna nyss....men men natten är lång och den brukar inte vara så lugn. Bara att bita ihop.

I morgon ska jag till sjukgymnasten...Ska kolla med henne om hon har tabletter för att bli människa igen.


God natt Sov gött!

Au revoir

Av INGO - 15 maj 2012 11:45

           

Vi har precis kommit hem från en mysig tid i parken.

Vi ska bara äta lite lunch och sen ut igen. Léon gillar inte att vara inne...Sen ska ingo få vara ifred en stund. Léon är på han heeeela tiden just nu.

Över en natt har Léon blivit så jäkla bestämd. Han var det förut också men nu är det lägga sig på golvet och grina-bestämd. Dryyyygt! =)

Adam kommer hem om ett par timmar, saknar honom massor! Han blir ledig i två dagar nu, jippi!


Jag är så hungrig....ska äta en bulle som jag fick från Jossan igår =) TACK Jossan för att du gör mig tjock. Men hellre tjock och glad än smal och deppig =) Just nu ligger jag i mitten av den kurvan.


Au revoir

Av INGO - 15 maj 2012 07:31

 

Mamma kom i morse och gick ut med Ingo

så hiiiimla snällt!

Léon sover igen, han brukar göra det en stund efter frukosten

Jag funderar på en grej

Att kanske lägga ner bloggen....

vad tycker ni?

Har snart skrivit i tre år varje dag

kanske är dags liksom....


Au revoir

   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards