ingopingo

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av INGO - 27 maj 2012 13:36

Vi har haft en underbar dag på landet. Vi har grillat och jagat Léon. Han ville vara överallt och lite till. Tillslut fick vi tag i honom för ett familjefoto. Det första på oss alla fyra =) Nästan så jag blir lite rörd. Tänk att det är min egna lilla familj. Adams kusin Sofia fotograferar oss. Bra jobbat! =)

Adam jobbar i morgon, saknar han redan. I morgon och resten av veckan ska det bli kyligare. Tråkigt att det blir flera grader kallare. Jag som växt ur mina jeans, hade ju tänkt slipa trääää på mig dom igen för den här sommaren. Men icke!

               

Den här veckan ska jag faktiskt på en ögonkontroll för att se om jag KANSKE ska göra laser...så jag får se igen när jag vaknar och öppnar ögonen. tänk vad härligt det skulle vara. Så jag måste vara linsfri i 5 dagar...skulle ha börjat idag...ops! Börjar i morgon =) Sen får vi se vad jag vågar, blir rekommenderad och vad det kostar.


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards